• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna, marile companii au alocat bugete consistente pentru publicitate, marketing, branding si comunicare in general. Mai intai, inca de la final de noiembrie / inceput de decembrie, au aparut ofertele dedicate Sarbatorilor de iarna. Toti suntem mai dornici sa (ne) facem cadouri in luna decembrie, iar ofertele speciale ne dau avant sa ne aruncam in lumea promotiilor si sa profitam de cat mai multe dintre acestea.

 

Mai tarziu, cu cat s-a apropiat Craciunul, doza de reclame pur comerciale a mai scazut si, in schimb, a crescut cea de reclame de branding, reclame care induc o stare de bine si care puncteaza la capitolul incredere si apropiere a brandului de consumatorii sai. Puncte "slabe" unde se "loveste" consumatorul: familia, copiii, parintii, comunicarea cu cei dragi, lucrurile care conteaza cu adevarat in viata, iubirea, sentimentele... "chestii" de acest gen. Pragmatica, lumea marketingului si a publicitatii le speculeaza cu maiestie.

 

Copiii sunt, de fapt, folositi tot mai mult in publicitate, se pare ca reglementarile in acest domeniu au devenit mai relaxate. Copiii explica faptul ca unele jucarii sau dulciuri sunt cele mai bune si ca orice copii trebuie sa primeasca asa ceva. Mai mult, "cei mai buni parinti vin mereu acasa cu cate o surpriza", spune o reclama. Manipularea copiilor (si a parintilor) este ceva banal in publicitate, mai ales in audio-vizual, unde impactul este cel mai puternic.

 

In privinta domeniilor de business care abordeaza Sarbatorile de iarna, probabil nu exista limita. Pana si in industriile pentru adulti se fac referiri la acest context special al anului. Chiar si jocurile de noroc sunt populare in aceasta perioada, caci lumea crede in noroc in perioada aceasta mai mult decat oricand. 

 

Vedem cozi la loterie, nimic nu se compara cu un mare premiu intr-un astfel de moment, nu-i asa? Ramane conectata la situatie si industria de pariuri sportive, caci si aici observam si pe internet multe persoane care isi doresc sa identifice norocul in biletul zilei.

 

Lumea publicitatii are un singur scop: sa genereze, in final, vanzari. Din cele mai vechi timpuri, asa a fost: un produs bun trebuia sa fie si promovat, fie ca acest lucru se facea din gura in gura, fie ca se foloseau alte metode mai rapide, asa cum se intampla in lumea moderna. 

 

Comerciantul se foloseste de publicitate si speculeaza acele tehnici care sa il impresioneze pe consumator. Partea buna este ca, in aceasta perioada, o metoda buna de promovare este si caritatea: se doneaza mult, exista campanii sociale, umanitare, consumatorul este sensibilizat si prin tehnica "uite, compania X nu doar primeste, ci face si fapte bune; cumpara mai departe si vei participa indirect la aceste fapte bune".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//