• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AFI Palace Cotroceni Bucuresti - 14 milioane vizitatori in primele 9 luni din 2013

AFI Palace Cotroceni Bucuresti - 14 milioane vizitatori in primele 9 luni din 2013

Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, cel mai mare şi important activ al companiei, continuă să îşi îmbunătăţească performanţa. Venitul operaţional net al centrului commercial a totalizat 7,1 milioane euro în trimestrul al treilea 2013, ceea ce reprezintă o creştere cu 10% comparativ cu trimestrul al treilea din 2012. 

 

Venitul operaţional net în primele 9 luni din 2013 este de 21,2 milioane euro, adică cu 8% mai mult comparativ cu primele 9 luni ale anului trecut.

 

În plus, AFI Palace Cotroceni a înregistrat o creştere de 7,7% (în euro) a cifrei de afaceri (vânzărilor) a chiriaşilor în T3 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012 şi o creştere de 5,3%, totalizând 145 milioane euro în primele 9 luni ale anului.

 

Numărul de vizitatori ai AFI Palace Cotroceni a rămas constant la o medie de 52.000 de vizitatori pe zi, totalizând 14 milioane persoane în primele 9 luni din 2013.

 

AFI Palace Ploieşti: Ca urmare a inaugurării AFI Palace Ploieşti în data de 3 octombrie, valoarea mall-ului a crescut cu 9 milioane euro ajungând la 58 milioane euro. Faza 1 a AFI Palace Ploieşti era închiriată în proporţie de 98% la data de 30 septembrie.

 

Pe segmentul office, AFI Europe a semnat anul acesta cel mai mare şi important contract de închiriere de pe piaţa de birouri, întreaga clădire AFI Park 2 fiind închiriată către Electronic Arts. AFI Park 2 va fi finalizată în luna aprilie 2014. Prima clădire de birouri din AFI Park, AFI Park 1, totalizând o suprafaţă închiriabilă (GLA) de 12.150 metri pătraţi, a fost livrată în luna septembrie 2012, iar spaţiile sale de birouri sunt 100% închiriate.

Ca urmare a succesului AFI Park 1 şi 2, compania a început lucrările la AFI Park 3, care va avea o suprafaţă închiriabilă de 12.150 metri pătraţi şi care va fi finalizată în decembrie 2014. 

 

AFI Europe îşi continuă strategia de construire a unui cash flow puternic şi se concentrează acum pe dezvoltarea unor proiecte comerciale suplimentare – mall-ul AFI Palace B.Noi şi AFI Palace Arad.

 

Rezultate AFI Properties:

 

AFI Properties, compania mamă a AFI Europe, a publicat astăzi rezultatele financiare pe trimestrul al treilea 2013, înregistrând profituri record, de 22 milioane euro. AFI Properties a anunţat, de asemenea, o creştere de 95% a profitului său operaţional, la 79 milioane euro şi o creştere de 10% a venitului operaţional net, care a ajuns la 53,6 milioane euro în primele 9 luni din 2013 comparativ cu perioada similară din 2012.

 

România este cea mai importantă piaţă în care AFI Properties, prin subsidiara sa AFI Europe pe care o deţine integral, îşi concentrează în prezent activitatea de dezvoltare. Pe lângă România, AFI Europe operează în 7 ţări în Europa Centrală şi de Est (ECE), inclusiv în Republica Cehă, Serbia, Germania şi Polonia.

 

Suprafaţa totală închiriabilă a activelor calculată proporţional cu deţinerile AFI Properties a crescut la 528.000 metri pătraţi. 

 

Capitalul companiei a totalizat  556 milioane euro la 30 septembrie 2013.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//