• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Carrefour deschide sapte magazine de proximitate in franciza, sub brandul Express, prin colaborarea cu reteaua Pronto

Carrefour deschide sapte magazine de proximitate in franciza, sub brandul Express, prin colaborarea cu reteaua Pronto

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a șapte noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, prin colaborarea cu rețeaua Pronto din București, joi, 21 noiembrie. Începând cu această dată, rețeaua va număra 53 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 8 unități în orașul Brașov și 45 în București și Ilfov.

 

Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care v-ați obișnuit în magazinele Carrefour, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate.

 

Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja.

 

Date cheie despre cele șapte magazine:.

 

• Express Pronto Băneasa se află pe Șoseaua Fiscului, nr. 3-4, București, are o suprafață de 60 m² și însumează aproximativ 2.000 de produse.

 

• Express Pronto Bioterra se află pe Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, nr. 81-85, București, are o suprafață de 60 m² și însumează aproximativ 2.000 de produse.

 

• Express Pronto Chitila se află pe Șoseaua Chitila, nr. 39A, are o suprafață de 60 m² și însumează aproximativ 2.000 de produse

 

• Express Pronto Foișorului se află pe Strada Foișorului, nr. 107-109, are o suprafață de 40 m² și însumează aproximativ 2.000 de produse

 

• Express Pronto Grivița se află pe Calea Griviței, nr. 206, are o suprafață de 80 m² și însumează aproximativ 2.000 de produse

 

• Express Pronto Lujerului se află pe Șoseaua Fabricii, nr. 7, are o suprafață de 50 m² și însumează aproximativ 2.000 de produse

 

• Express Pronto Știrbei Vodă se află pe Strada Știrbei Vodă, nr. 160, are o suprafață de 70 m² și însumează aproximativ 2.500 de produse






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//