• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy a implinit 60 de ani

Ogilvy a implinit 60 de ani

"Incurajam inovatia. Schimbarea este in natura noastra", a spus David Ogilvy care pe 23 septembrie 1948 a fondat o agentie devenita astazi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global. La aniversarea a 60 de ani de traditie in advertising, Ogilvy Group Romania aduce in prim plan actualitatea principiilor ogilvyene si demonstreaza forta unei filosofii vizionare.

"David Ogilvy ne-a oferit fundamentul pe care agentiile Ogilvy din toata lumea au construit organizatii extrem de dinamice, care de la un an la altul isi propun sa fie mai bune decat in cel precedent", a spus Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania. "Cu aceasta dorinta si cu o cultura de companie axata pe inovatie, in ultimii ani Romania si-a castigat un loc aparte nu numai in industria de comunicare de la noi, ci si in reteaua globala Ogilvy".

Fiecare agentie specializata din cadrul Ogilvy Group Romania ocupa o pozitie importanta pe segmentul sau de piata. Avand know-how, experienta si creativitate in fiecare dintre serviciile oferite, solutia de comunicare integrata a grupului devine foarte competitiva.

"Desi fiecare agentie a grupului are o structura proprie si o echipa specializata intr-un anumit domeniu al comunicarii, toate companiile grupului din Romania au o cultura de companie comuna – sunt orientate catre Big Brand Ideas si presupun creativitate si implicare profunda din partea fiecarui angajat Ogilvy", a adaugat Manuela Necula.

Cultura si filosofia create de David Ogilvy in urma cu 60 de ani au transformat profund industria de advertising in lumea intreaga, dar sunt la fel de actuale si astazi. Punctele de vedere ale lui David cu privire la la importanta brandurilor, cu privire la Big Ideas si la respectul pentru consumatori sunt la fel de relevante in zilele noastre ca atunci cand au fost exprimate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//