Incurajam inovatia. Schimbarea este in natura noastra, a spus David Ogilvy care ~ pe 23 septembrie 1948 a fondat o agentie devenita astazi unul dintre ~ grupurile-gigant de comunicare la nivel global. La aniversarea a 60 de ani ~ de traditie in advertising, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Ogilvy a implinit 60 de ani

"Incurajam inovatia. Schimbarea este in natura noastra", a spus David Ogilvy care pe 23 septembrie 1948 a fondat o agentie devenita astazi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global. La aniversarea a 60 de ani de traditie in advertising, Ogilvy Group Romania aduce in prim plan actualitatea principiilor ogilvyene si demonstreaza forta unei filosofii vizionare.
"David Ogilvy ne-a oferit fundamentul pe care agentiile Ogilvy din toata lumea au construit organizatii extrem de dinamice, care de la un an la altul isi propun sa fie mai bune decat in cel precedent", a spus Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania. "Cu aceasta dorinta si cu o cultura de companie axata pe inovatie, in ultimii ani Romania si-a castigat un loc aparte nu numai in industria de comunicare de la noi, ci si in reteaua globala Ogilvy".
Fiecare agentie specializata din cadrul Ogilvy Group Romania ocupa o pozitie importanta pe segmentul sau de piata. Avand know-how, experienta si creativitate in fiecare dintre serviciile oferite, solutia de comunicare integrata a grupului devine foarte competitiva.
"Desi fiecare agentie a grupului are o structura proprie si o echipa specializata intr-un anumit domeniu al comunicarii, toate companiile grupului din Romania au o cultura de companie comuna – sunt orientate catre Big Brand Ideas si presupun creativitate si implicare profunda din partea fiecarui angajat Ogilvy", a adaugat Manuela Necula.
Cultura si filosofia create de David Ogilvy in urma cu 60 de ani au transformat profund industria de advertising in lumea intreaga, dar sunt la fel de actuale si astazi. Punctele de vedere ale lui David cu privire la la importanta brandurilor, cu privire la Big Ideas si la respectul pentru consumatori sunt la fel de relevante in zilele noastre ca atunci cand au fost exprimate.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info