• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ERKA Synergy Communication - online media buyer pentru Grupul de Formare Profesionala Master

ERKA Synergy Communication - online media buyer pentru Grupul de Formare Profesionala Master

ERKA a raspuns pozitiv invitatiei Grupului de Formare Profesionala Master, membru al Grupului de firme Radacini, de a participa la licitatia privind achizitionarea de spatiu publicitar, in print si online, pentru un nou contract cu cofinantare europeana.

 

In luna septembrie au coincis doua colaborari fericite intre ERKA si Grupul Radacini. In prima instanta ERKA a jucat rolul de organizator de evenimente pentru conferinta de presa susutinuta cu ocazia finalizarii proiectului “Dezvoltarea unui sistem inovativ de formare profesionala pentru calificare si recalificare in meseriile in domeniul auto”, pentru ca apoi sa devina media buyerul intregii campanii online. 

 

Politica Uniunii Europene privind formarea, calificarea si recalificarea fortei de munca din pietele in plin proces de dezvoltare este una foarte activa si care incurajeaza procesul invatarii continue.

 

Dezvoltarea unui sistem inovativ de formare profesionala pentru calificare si recalificare in meseriile in domeniul auto este un proiect confinantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-20013, care a beneficiat de o campanie de promovare in print si online, pe perioada lunii septembrie 2013. 

 

In urma licitatiei in plic inchis, ERKA Synergy Communication a castigat rolul de media buyer pentru sectorul online. Mixul corect intre un concept creativ inspirat, un media plan foarte bine structurat si documentat si pachetul financiar avantajoas a ajutat oferta ERKA sa se detaseze de toate celelalte optiuni. Selectia inspirata a celor 8 site-uri pe care sa se promoveze acest proiect de nisa si grafica adaptata cerintelor clientului au reusit sa pozitioneze ERKA in rolul de castigator al licitatiei pentru acest contract de achizitii publice.

 

Contractul prevede parcurgerea tuturor etapelor de la conceptul creativ, stabilirea planului de comunicare, creatia si producerea bannerelor electronice, difuzarea lor si monitorizarea derularii intregului proiect online.

 

Conceptul creativ trebuie sa corespunda Manualului de Identitate Vizuala POSDRU si sa se adreseze unui public tinta foarte bine definit.

 

Echipa ERKA a reusit sa indeplineasca lunga lista de cerinte contractuale si sa livreze un produs eficient, creativ si sa monitorizeze implementarea acestuia.  






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//