• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Go Green in the City: perioada de pre-inscriere este acum deschisa

Go Green in the City: perioada de pre-inscriere este acum deschisa

Schneider Electric, în cooperare cu Student Competition, va lansa cea de-a patra ediţie a Go Green in the City, concursul internaţional de proiecte care îi provoacă pe studenţi să descopere şi să propună soluţii inovatoare pentru managementul eficient al energiei. Acest concurs inspiraţional reprezintă o mare şansă pentru studenţi de a afla cele mai noi dezvoltări din domeniul energiei, al tehnologiei şi al mediului de afaceri,  oferind, în acelaşi timp, o multitudine de oportunităţi de dezvoltare profesională.     

 

Spre deosebire de anii precedenţi, competiţia de anul acesta este deschisă studenţilor de pe tot globul. Astfel, şi studenţii din România vor avea oportunitatea de a-şi testa ideile cu cele ale colegilor din ţări precum SUA, Franţa, Germania, Rusia sau China. Aceştia trebuie să se înregistreze în echipe de câte două persoane, dintre care cel puţin una de sex feminin, pe site-ul oficial al competiţiei www.gogreeninthecity2014.com.  

 

Participanţii îşi vor testa cunoştinţele despre managementul energiei, sustenabilitate şi compania care a făcut toate aceste lucruri posibile – Schneider Electric. Astfel, studenţii vor răspunde unor întrebări cu variante multiple de răspuns şi îşi vor prezenta ideile de proiecte de gestionare eficientă a energiei. 

 

Prin introducerea fazei de Mentorat, competiţia beneficiază de o valoare adaugată importantă. După finalizarea cu succes a etapelor iniţiale şi selectarea între primii 100 de participanţi, studenţii vor avea şansa de a lucra împreună cu un “Mentor” din cadrul Schneider Electric. Echipa va colabora cu mentorul pentru elaborarea soluţiilor creative de gestionare eficientă a energiei şi vor realiza o scurtă descriere şi o prezentare video a ideii lor. 

 

Aducând împreună participanţii şi experţii din domeniu, studenţii vor beneficia de consultanţă de specialitate, sprijin şi mentorat din partea angajaţilor Schneider Electric. Mentorii vor oferi informaţii preţioase şi expertiză pentru a dezvolta ideile echipelor, dar şi pentru a le provoca pe acestea să îşi depăşească limitele. 

 

Pe baza prezentărilor depuse, cele mai bune 12 echipe vor fi invitate să îşi prezinte proiectele în faţa unui juriu format din experţi, în cadrul unui eveniment special organizat la Paris în iunie 2014. Echipele finaliste vor avea, de asemenea, oportunitatea de a participa la un interviu individual cu reprezentanţii departamentului de Resurse Umane al Schneider Electric. Echipa câştigătoare va fi recompensată pentru munca depusă printr-o călătorie la două dintre locaţiile Schneider Electric din lume şi printr-o poziţie în cadrul companiei. 

 

Schneider Electric îşi doreşte să cunoască ideile creative ale studenţilor şi să îi ajute pe aceştia să îşi îndeplinească obiectivul comun de a crea soluţii eficiente energetic pentru oraşe inteligente.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//