• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Fotbalul, un canal de marketing

Fotbalul, un canal de marketing

Cu vreo suta de ani in urma, fotbalul era doar fotbal: un teren, niste spectatori, doua echipe de fotbal, echipa de arbitri, tricouri, vestiare... un simplu joc. Cu trecerea anilor, lumea s-a schimbat si in acelasi timp s-a schimbat si fotbalul. Ziarele si-au luat avant, la fel si televiziunea. Fotbalul a inceput sa vanda ziare si sa tina in fata ecranului TV tot mai multi telespectatori.

 

Mai departe, au inceput sa apara sponsorii, pe tricouri, pe panourile de pe marginea terenului... si tot mai multa publicitate la TV si in ziare. S-a ajuns apoi la sume tot mai mari, pe masura ce fotbalul a devenit un fenomen. Internetul a fost punctul suprem, caci totul a devenit international, reclamele s-au dezvoltat exponential.

 

In prezent, fotbalul este un canal de marketing, de la sponsorii de pe tricou la sponsorii campionatelor, de la parteneriatele cu echipe la parteneriatele cu sportivi. Bugetele multor companii, in special cele din retail, se leaga mult de fotbal. Ce doreste consumatorul? Fotbal! Atunci acolo vrem sa fim!

 

Orice mare eveniment fotbalistic se regaseste in multe dintre campaniile brandurilor de retail. Campionatul Mondial din Fotbal din 2014, din Brazilia, este o dovada in acest sens. Deja exista multe companii care se asociaza cu acest eveniment, iar vara viitoare campaniile vor "exploda" pur si simplu. Vom vedea si auzi fotbal peste tot, vor fi concursuri legate de fotbal peste tot. Cand bem suc, cam cumparam un televizor, cand bem bere sau platim cu cardul, peste tot campaniile ne vor asalta.

 

La televizor, fotbalul va fi rege nu doar pe canalele dedicate sportului, ci pe multe canele de stiri si generaliste. Probabil vor exista emisiuni dedicate si pe alte genuri de canale. Cei ce vor dori sa urmareasca rezultate live o vor putea face la tot pasul, chiar si fara sa vrea. 

 

Barurile, cafenelele si restaurantele nu vor lipsi din acest joc, isi vor atrage clientii tot prin fotbal. Nu in ultimul rand, casele de pariuri sportive vor avea o vara incendiara. Amatorii de pariuri vor veni sa joace bilete zilnice pe tot parcursul Campionatului Mondial de Fotbal din Brazilia, intre 12 iunie si 13 iulie 2014.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//