• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cea de-a XII-a Conferinta Nationala de Business Networking - 31 octombrie 2013

Cea de-a XII-a Conferinta Nationala de Business Networking - 31 octombrie 2013

Fie ca este vorba despre Facebook, Twitter, LinkedIn sau intalniri face to face, networkingul este noul trend in materie de socializare profesionala.

Business Networking-ul este o strategie de promovare atat personala cat si a propriului brand extrem de folosita in strainatate, unde apartenenta la un club de networking este integrata in activitatea de marketing a companiei.

Intalnirile de networking sunt un fenomen in continua crestere si in Romania.  Antreprenori, manageri, liber profesionisti cu totii participa din ce in ce mai des la intalniri de business networking in cadrul carora stabilesc potentiale colaborari sau parteneriate si gasesc solutii la problemele pe care le intampina in business.

Cea de-a XII-a Conferinta Nationala de Business Networking organizata de catre Institutul European  de Business Networking se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi extinda activitatea dar si sa isi fidelizeze clientii deja existenti.

Editia de anul acesta a Conferintei Nationale de Business Networking este intitulata sugestiv “Vreau sa fiu CLIENT”, pornind de la premise conform careia cu totii suntem la un moment dat atat furnizori de servicii cat si consumatori.

Conferinta Nationala de Business Networking va avea loc joi, 31 octombrie 2013, in intervalul orar 08:30 – 15:00, la Hotel Marriott din Bucuresti. Evenimentul va continua in aceasi locatie, in intervalul 19:00 – 23:00 cu VIP Networking Dinner.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//