• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gherila MULTIsenzoriala - Eficienta & Memorabilitate - Marketing in Direct

Gherila MULTIsenzoriala - Eficienta & Memorabilitate - Marketing in Direct

Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?

Simturile joaca un rol vital in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication - va vorbi in cadrul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, eveniment care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, despre Gherila MULTIsenzoriala. Mereu cu un pas inaintea consumatorului, acest concept inovator patrunde in realitatea consumatorului si o transforma in memorie.

Presiunea costurilor si selectivitatea audientei cauzata de „bombardamentul mediatic” indreapta toata atentia spre Gherila MULTIsenzoriala, alternativa eficienta de comunicare memorabila.

"Din pacate sau din fericire, nu orice campanie reuseste astazi sa desfasoare o gherila asupra simturilor noastre… Din fericire pentru ca altfel n-am mai avea nimic de facut!" Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//