• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Alexandru Israil la MID 2013 - Guerrilla Marketing a murit. Traiasca Guerrilla Marketing

Alexandru Israil la MID 2013 - Guerrilla Marketing a murit. Traiasca Guerrilla Marketing

Metodele traditionale de marketing au fost date uitarii si oamenii de marketing au iesit la atac pe campul de lupta numit acum publicitate. Miza este mare si trofeul este cel pe care orice antreprenor si om de marketing si-l doresc: fidelitatea consumatorului.

Neconventionalul este termenul care insumeaza cel mai bine caracteristicile si abilitatile guerrilla marketing, instrumentul care a revolutionat lumea afacerilor aducand companiilor o mare bila alba in tabara consumatorilor hartuiti si plictisiti de reclamele lipsite de sare si piper . Costumate in actiuni inovatoare, iesite din comun si de mare impact, concentrandu-se doar pe consumator si afisand un chip prietenesc, campaniile de guerrilla marketing nu pierd insa din vederea scopul oricarei afaceri, profitul. Obiectivul propus este de fiecare data atins.

Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Master Trainer, va vorbi despre principiile perene si tacticile de actualitate in Guerrilla Marketing in cadrul celei de-a cincea editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic.

“Din 1984 si pana acum, Guerrilla Marketing a ajutat mii de afaceri pe drumul lor spre succes. Jay Conrad Levinson, parintele conceptului, spune ca prin Guerrilla Marketing oamenii ating obiective conventionale (precum profitul sau placerea de a face afaceri) prin metode neconventionale (precum a investi timp si energie in locul banilor). Principiile de lucru si valorile de baza raman aceleasi, tacticile si instrumentele de lucru se adapteaza si evolueaza, iar luptatorii de guerrilla marketing sunt mereu cu un pas inainte si intotdeauna invingatori. La MID 2013 vom face focus pe cateva din aceste principii si pe tactici corespondente adaptate tehnologiilor si tendintelor actuale in marketing.” - Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Master Trainer.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//