• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Avenor College, noul brand al Little London - proiect de rebranding realizat de Storience

Avenor College, noul brand al Little London - proiect de rebranding realizat de Storience

Anul scolar începe cu un nou rebranding semnat de Storience: fosta grădinită si scoală Little London devine Avenor College. Rebrandingul marchează evolutia de la o simplă grădinită în urmă cu zece ani la o institutie ce cuprinde grădinita, toate clasele primare si gimnaziale si, din 2015, liceul.

Proiectul de rebranding a început în primăvara lui 2013 cu un audit de brand, urmat de formularea strategiei, de crearea noului nume si a identitătii vizuale, precum si de design-ul noului site (www.avenor.ro) si a unor materiale de comunicare si signalectică.

„Numele Avenor vine de la avenir (fr. viitor) si avenue (en. drum), spunând într-un mod original drumul spre viitor. Completat de noua deviză a colegiului – „creatori de viitor” – acesta vorbeste despre grija profesorilor si managerilor scolii de a creste oameni dezvoltati pe toate planurile (profesional, social, emotional si fizic) si capabili să facă fată unui viitor imprevizibil”, spune stefan Liute, director de strategie, Storience.

„Numele si identitatea Little London, potrivite pentru o institutie care a început ca grădinită, fuseseră depăsite de realitate, asa cum hainele rămân mici unui copil devenit adolescent. Noua identitate Avenor College aduce maturitatea si prestanta de care au nevoie elevii mai mari pentru a se simti mândri de scoala lor”, completează Adriana Liute, managing partner, Storience.

„Obiectivul nostru a fost atins: avem un nume nou cu un potential fantastic pentru că e plin de simboluri, este usor de retinut, are sonoritate britanică dar are întelesuri în orice limbă internatională, are o vibratie pozitivă, te duce cu gândul la un spatiu plăcut în care vrei să înveti si să trăiesti. Ne regăsim în acest nou nume”, spune Diana Segărceanu, director executiv Avenor College.

Logo-ul Avenor, în forma unei stele cu foarte multe si colorate colturi, simbolizează o intersectie: spatiul în care se întâlnesc si se formează individualităti diferite si frumoase, reprezentate de dungile colorate. Ele sunt copiii, părintii si profesorii de la Avenor, care formează o adevarată comunitate. Steaua Avenor înseamnă si creativitate, pentru că îmbină simetria si asimetria, libertatea si ordinea, spatiul alb si culorile pentru a crea un simbol la fel de vibrant ca viata din comunitatea colegiului.

Pentru agentia de branding Storience, acesta este al doilea rebranding din domeniul educatiei după cel al Shakespeare School, premiat la concursul international Transform Awards in 2013.

„Când i-am ales pe cei de la Storience pentru procesul de rebranding, eram asemenea unui elev în pragul unui mare examen din viata lui, dornici să trecem în următoarea etapa a maturizarii noastre, dar plini de emotii, temeri, intrebari. Sper ca elevii nostri sa se simta la fel de bine calauziti pe drumul lor de catre Avenor College, cum ne-a calauzit Storience pe noi in procesul de rebranding”, spune Diana Segărceanu, director executiv Avenor College.

Odată cu rebrandingul, Avenor College a inaugurat un nou campus, construit la standarde occidentale.

Echipa proiectului:

Audit de brand, strategie de brand si nume: stefan Liute, Adriana Liute, Maria Dumitriu

Directie creativă: stefan Liute, Adriana Liute, Andrei Robu

Design de identitate: Andrei Robu

Web design: Alexandru Gugurel, Doru Sână

Front-end design: stefan Gugurel






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//