• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Berea de tip Radler are potential de crestere pe piata din Romania

Berea de tip Radler are potential de crestere pe piata din Romania

Berile Radler si cu arome sunt variante încă neexplorate de aproape jumătate dintre consumatorii de bere din România, conform sondajului realizat de TNS CSOP in perioada iunie-iulie 2013.

Berea blondă normală este de departe cel mai consumat tip de bere din România, dar piata de bere tip Radler este în dezvoltare si are potential, doua treimi dintre cei care au încercat acest tip de bere declarând că le place gustul acesteia. Au fost grupate sub sintagma „bere tip Radler” berea Radler (amestec de bere cu limonada) si berile cu diverse arome, indiferent de continutul de alcool.

Dintre cei 60% dintre respondenti care beau bere cel putin o data pe lună, 45% sunt consumatori regular, iar 55% sunt consumatori ocazionali, segmentare realizata pe baza frecventei de consum declarate. Se observă o diferentă între cele doua categorii de consumatori în cazul berii combinate cu alte ingrediente, existând o preferintă mai mare în rândul consumatorilor ocazionali pentru acest tip de bere.

Berea tip Radler nu a fost încă încercată de aproape jumatate dintre românii care consumă bere cel putin o dată pe lună. Exista însă potential, deoarece 21% dintre cei care nu au gustat încă produsul sunt deschisi să încerce acest tip de bere.

Persoanele intervievate au fost chestionate si cu privire la atitudinea pe care o adopta fată de aparitia unei mărci noi sau sortiment nou de bere pe piată. A rezultat că o treime din consumatorii de bere nu sunt deschisi la schimbarea mărcii/ sortimentului de bere preferat. Analizând însă consumatorii din segmentul regular, un sfert dintre ei declară că sunt dispusi sa încerce o nouă variantă de bere imediat ce află despre aparitia acesteia.

De asemenea, cei care au consumat deja bere tip Radler s-au dovedit a fi mai interesati în a încerca noile variante încă de la aparitie. Acest tip de consumator încearca noile variante care apar bazându-se în mare măsură si pe opiniile altor consumatori.

Desi cu vechime pe piată, berea tip Radler a luat avânt în ultimii doi ani, prin lansări de noi produse din acestă gamă si investitii mai mari în publicitate. Această variantă de bere mai are posibilităti de dezvoltare, având în vedere că este apreciată pentru gustul său de către cei care au încercat-o si că interesul pentru acest tip de bere nu s-a stins în rândul consumatorilor.

Sondajul a fost realizat in perioada iunie-iulie 2013 la nivel national, in randul populatiei de peste 18 ani din Romania, folosind un esantion de 906 persoane, cu o marja de eroare de ±3.26%.

TNS CSOP este o companie cu traditie în cercetarea de piată din România. Compania a fost înfiintată în 1993, iar din 1997 face parte din reteaua TNS.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//