• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romanian Public Relations Award si-a desemnat castigatorii celei de-a sasea editii

Romanian Public Relations Award si-a desemnat castigatorii celei de-a sasea editii

La JW Marriott a avut loc festivitatea de premiere PR Award Gala Night, in cadrul careia au fost acordate de catre membrii juriului international 9 premii de aur, 16 premii de argint, 2 premii speciale distribuite pe cele 8 categorii de concurs si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award. Premiul special Agentia anului a fost oferit agentiei Rogalski & Grigoriu Public Relations.

"Felicitari tuturor castigatorilor Romanian PR Award, editia a sasea! Calitatea proiectelor inscrise anul acesta sugereaza faptul ca Relatiile Publice au atins un inalt grad de profesionalism in Romania. Consider ca Relatiile Publice reprezinta una dintre cele mai importante institutii dintr-o tara democratica, iar campaniile pe care le-am citit demonstreaza ca profesionistii romani fac fata cu succes provocarilor unei democratii in plina dezvoltare. Relatiile Publice ofera publicurilor un cuvant de spus, o voce in luarea deciziilor care le afecteaza vietile", a declarat James E. Grunig, Profesor Emerit la Universitatea din Maryland si presedintele juriului Romanian PR Award.

La Gala PR Award au fost acordate studentilor premiile Junior PR Award, la care s-au adaugat premiile speciale oferite de partenerii Junior: premiul Vodafone Romania pentru marele castigator al competitiei Junior PR Award, premiul EcoMOL, un premiu MOL pentru excelenta in comunicarea de mediu, premiul Inbev Romania pentru cea mai buna campanie de sensibilizare a publicului cu privire la problemele legate de consumul iresponsabil de alcool si premiul "Idei fara egal", acordat de real,- Hypermarket.

Evenimentele PR Week sunt sustinute de Institute for Public Relations, Vodafone Romania, sponsor fondator, de sponsorii Pfizer, Alexandrion Group, Aviva Investors, BRD Groupe Societe Generale, British American Tabacco, Alpha Leasing Romania, Microsoft, MOL Romania, InBev Romania, Grafica & Tipar, real- Hypermarket, Media Image, Netbridge, Markability, Mastermind Communications, Casa de Traduceri si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, Markmedia.ro, Wall-Street, Comunicatemedia.ro, Brand4Brands si Focus Vest.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//