• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MMM Consulting - introducerea webinariilor ca instrument de follow-up pentru cursuri

MMM Consulting - introducerea webinariilor ca instrument de follow-up pentru cursuri

MMM Consulting, companie de training aflata in topul 10 al firmelor de profil de pe piata romaneasca, anunta introducerea webinariilor ca instrument de follow-up pentru cursurile deschise, oferit gratuit participantilor.  Avand o abordare integrata in cadrul proiectelor de training si dezvoltare in-house, alaturi de experienta faptului ca lucrurile nu se schimba peste noapte intr-un curs de doua zile, MMM Consulting a introdus, alaturi de alte metode de sprijin a invatarii deja existente, si webinariile, in special pentru cursurile deschise.

“Spre deosebire de cursurile in-house, unde am avut mereu o abordare integrata si unde invatarea nu s-a terminat la finalul celei de-a doua sau a treia zile de curs, la cele in sistem deschis ne-a fost greu sa integram o zi de follow-up din cauza disponibilitatii reduse a participantilor. De-a lungul anilor am incercat diverse metode, astfel incat invatarea sa nu se reduca la doua zile si ne bucuram sa putem introduce, pe langa alte sisteme deja existente, si webinariile, in sprijinul dezvoltarii profesionale a cursantilor nostri. In calitate de arhitecti ai invatarii nu vrem sa mergem sa livram informatii si sa plecam. Ne dorim sa producem o schimbare de atitudine si o crestere vizibila a capabilitatilor participantilor nostri”, declara Madi Radulescu, Managing Partner MMM Consulting.

Webinariile sunt pentru MMM Consulting o varianta flexibila, usor de administrat si care raspunde nevoilor participantilor. Fiecare participant la unul dintre cursurile deschise isi poate alege ziua si ora in care sa discute cu trainerul progresele facute, dificultatile intampinate si noile obiective pentru dezvoltare. De asemenea, intreaga grupa se poate intalni intr-un astfel de cadru virtual, cateva ore sau o intreaga zi, pentru a face schimb de informatii. 

“In calitate de arhitecti ai invatarii vrem sa fim alaturi de cursantii nostri pana cand isi consolideaza abilitatile si cunostintele, pentru a le utiliza cu succes in munca lor. Webinariile introduse pentru cursurile deschise in locul zilei de follow-up fac realmente diferenta. Trainerul se afla aproape de participanti prin metode inovative, iar acestia nu trebuie sa se deplaseze intr-un anumit loc, ci isi pot alege ora la care sa se intalneasca cu trainerul. Este confortabil, creativ si eficient in acelasi timp,” adauga Viviana Andone, Learning architect MMM Consulting.

Segmentul de cursuri deschise este o parte importanta a activitatii MMM Consulting. Una dintre provocarile companiei este sa analizeze in mod constant nevoile cursantilor si sa se adapteze cerintelor lor. S-a observat astfel o cerere crescuta pentru cursurile ce dezvolta abilitatile de  management al timpului, precum si pe cele de creativitate si inovatie. “Am incercat sa combinam si sa impacam toate solicitarile intr-un mod benefic pentru cursanti si pentru noi. Am observat o cerere crescuta in companii pentru cursuri de organizare si gestionare a timpului si am decis sa le lansam ca open. La fel am procedat si cu celelalte programe lansate anul acesta. Fiind an aniversar, am oferit si oferim in continuare multe reduceri sau acel "ceva in plus", pentru a ne incanta participantii. Inclusiv aceste webinarii sunt gratuite si reprezinta acea valoare adaugata pe care ne e drag sa o oferim celor care decid sa participe la cursurile noastre,” spune Madi Radulescu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//