MasterCard lanseaza un nou concept de promovare a platilor online, pornind de ~ la comportamentul utilizatorilor de carduri si realitatile pietei romanesti. Dezvoltata in parteneriat ~ cu principalii operatori de telefonie mobila - Cosmote, Orange si ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Scapa de ghiseism - campanie MasterCard in colaborare cu Orange, Vodafone si Cosmote

MasterCard lanseaza un nou concept de promovare a platilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri si realitatile pietei romanesti. Dezvoltata in parteneriat cu principalii operatori de telefonie mobila - Cosmote, Orange si Vodafone - si cu sprijinul procesatorilor de plati, Netopia mobilPay si PayU, campania sta sub sloganul „Scapa de ghiseism!” si vizeaza raspandirea obiceiului de plata online a facturilor. In prezent, in Romania, aceasta inregistreaza valori cu mult sub media europeana.
„Aproape jumatate dintre romani au conexiune la internet si chiar mai multi, carduri bancare, dar numarul celor care isi platesc facturile online este inca foarte mic, cu toate ca majoritatea furnizorilor de utilitati au dezvoltat aceasta optiune”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Gradul redus de adoptie, credem noi, se datoreaza unui singur lucru – puterii obisnuintei.”
In cadrul campaniei, platile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile operatorilor parteneri, intra in tragerea la sorti pentru 130 de premii. Acestea constau in 100 de biciclete pliabile si 30 de tablete Samsung Note, in valoare totala de 127.750 de lei.
„E adevarat ca obiceiurile se formeaza in timp si se schimba greu, insa mizam pe faptul ca imboldul campaniei va convinge multi oameni sa-si plateasca prima data facturile online si sa constate cat de simplu, sigur si rapid este. Ne asumam, impreuna cu partenerii nostri, rolul de promotori ai platilor online de facturi, stiind ca, odata testate personal, acestea isi gasesc rapid loc in stilul nostru actual de viata”, concluzioneaza reprezentantul MasterCard.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info