• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Scapa de ghiseism - campanie MasterCard in colaborare cu Orange, Vodafone si Cosmote

Scapa de ghiseism - campanie MasterCard in colaborare cu Orange, Vodafone si Cosmote

MasterCard lanseaza un nou concept de promovare a platilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri si realitatile pietei romanesti. Dezvoltata in parteneriat cu principalii operatori de telefonie mobila - Cosmote, Orange si Vodafone - si cu sprijinul procesatorilor de plati, Netopia mobilPay si PayU, campania sta sub sloganul „Scapa de ghiseism!” si vizeaza raspandirea obiceiului de plata online a facturilor. In prezent, in Romania, aceasta inregistreaza valori cu mult sub media europeana.
 
„Aproape jumatate dintre romani au conexiune la internet si chiar mai multi, carduri bancare, dar numarul celor care isi platesc facturile online este inca foarte mic, cu toate ca majoritatea furnizorilor de utilitati au dezvoltat aceasta optiune”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Gradul redus de adoptie, credem noi, se datoreaza unui singur lucru – puterii obisnuintei.”
 
In cadrul campaniei, platile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile operatorilor parteneri, intra in tragerea la sorti pentru 130 de premii. Acestea constau in 100 de biciclete pliabile si 30 de tablete Samsung Note, in valoare totala de 127.750 de lei.
 
„E adevarat ca obiceiurile se formeaza in timp si se schimba greu, insa mizam pe faptul ca imboldul campaniei va convinge multi oameni sa-si plateasca prima data facturile online si sa constate cat de simplu, sigur si rapid este. Ne asumam, impreuna cu partenerii nostri, rolul de promotori ai platilor online de facturi, stiind ca, odata testate personal, acestea isi gasesc rapid loc in stilul nostru actual de viata”, concluzioneaza reprezentantul MasterCard.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//