• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pariurile sportive, promovate tot mai mult online

Pariurile sportive, promovate tot mai mult online

Piata de publicitate pe internet, in tara noastra, este in ascensiune an de an. Tot mai multe companii se promoveaza online, utilizand noile tehnologii. Fie ca este vorba despre promovare online clasica prin bannere (platita la afisari sau la click-uri), fie ca este vorba despre campanii speciale de branding ori de campanii care sunt platite strict in functie de rezultate (inclusiv sisteme de afiliere, cu generare de lead-uri sau chiar vanzari), volumul creste considerabil.

Un segment care este promovat tot mai puternic online este cel al pariurilor sportive si al jocurilor de tip casino si poker. Asimilate jocurilor de noroc, aceste domenii sunt uneori ocolite de marile regii de publicitate sau sunt acceptate la costuri mai mari decat cele medii ale pietei.

Cu toate acestea, volumele din domeniu sunt generate mai degraba prin sisteme de afiliere, site-urile din domeniul sportiv castigand cea mai mare felie din acest tort. Site-urile mari internationale de pariuri sportive si jocuri de noroc s-au dezvoltat si pe piata din Romania, descoperind in tara noastra milioane de jucatori activi. Dezvoltarea internetului pana si in orasele mici si chiar si in mediul rural a permis si mai mult ca targetul sa poata creste an de an.

In prezent, site-urile de prestigiu la nivel international au pagini dedicate utilizatorilor romani, evident in limba romana. Se genereaza astfel nu doar comisioane importante pentru banci (la plata cu cardurile de debit si credit romanesti), ci si pentru administratorii de site-uri si chiar si pentru persoanele fizice care desfasoara activitati online (incepand de la un simplu blog personal).

Amatorii de pariuri sportive gasesc online toate informatiile necesare parierii, caci site-urile de sport si cele chiar dedicate pariorilor s-au dezvoltat constant. Astfel, cei pasionati de pariurile sportive pot gasi usor inspiratie pentru a-si alege in biletul zilei cele mai importante competitii sportive, cu cele mai interesante cote de pariere.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//