• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ingrijirea intensa a parului tau - aplicatie Dove pe Facebook

Ingrijirea intensa a parului tau - aplicatie Dove pe Facebook

Ingrijirea intensa a parului tau - aplicatie Dove pe Facebook

Ingrijirea intensa a parului tau - aplicatie Dove pe pagina de Facebook



Dove a lansat o provocare fanelor Dove pe pagina de Facebook prin intermediul aplicatiei „Ingrijirea intensa a parului tau”. Astfel, aproximativ 6700 de femei si-au identificat micile slabiciuni din rutina zilnica de ingrijire a parului. In perioada 10 iunie – 11 iulie 2013, aplicatia a beneficiat de un mix de promovare prin intermediul unui tab dedicat pe pagina de Facebook Dove, Facebook Ads si comunicare online.
 
Cu ocazia relansarii gamei pentru par degradat Dove Intense Repair - Dove si-a intrebat fanii de pe pagina de Facebook, prin intermediul unui quiz despre ritualul zilnic de ingrijire a parului. Spalarea, uscarea, indreptarea, colorarea sau chiar perierea duc la pierderea cheratinei, proteina vitala care formeaza scutul natural de protectie al firului de par, iar acest proces a fost usor de inteles cu ajutorul aplicatiei „Ingrijirea intensa a parului tau”.

Dove a pus la dispozitia participantelor 10 premii speciale, prin tragere la sorti: 4 experiente de rasfat Dove alaturi de specialisti in ingrijirea parului la Vila 23 Snagov si 6 game complete Dove Intense Repair (sampon, balsam, balsam-tratament si masca).

Echipele care au contribuit la dezvoltarea si promovarea aplicatiei Dove “Ingrijirea intensa a parului tau” sunt formate din: Ruxandra Ionescu (Jr. Brand Manager) din partea Unilever; Gabriel Gavrilescu (Client Service Director), Talida Cristea (Senior Account Manager), Andrei Bilan (Head of Design), Sebastian Popa (Senior Developer) si Ioana Zvac (Web Copywriter) din partea Kubis Interactive; Maria Bucur (Account Director) din partea Mindshare; Cristina Grijincu (Account Executive), Andra Gherasim (Senior Account Executive) din partea IMAGE PR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//