• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Express Horia Macelariu si Express Mantuleasa nr. 22 - doua noi magazine Carrefour Express deschise in franciza

Express Horia Macelariu si Express Mantuleasa nr. 22 - doua noi magazine Carrefour Express deschise in franciza

Grupul Carrefour în România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în sistem de franciză, prin colaborarea cu Traditional Ecologic: Express Mântuleasa, respectiv Express Horia Măcelariu. Numărul de unități în acest format se ridică la 32, dintre care 3 magazine operate în sistem integrat și 29 în franciză.

Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care te-ai obișnuit în magazinele Carrefour, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate.

Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja.

Date cheie despre cele două magazine:

• Express Mântuleasa se află pe strada Mântuleasa nr. 22, parter, are o suprafață de 70 mp. și însumează aproximativ 1.800 de produse.

• Express Horia Măcelariu se află în zona Băneasa, pe Șoseaua București-Ploiești nr. 12, bl. 13/3, are o suprafață de 45 mp. și însumează aproximativ 1.300 de produse.

Carrefour operează în prezent în România 4 formate de magazine, cu un total de 126 de magazine:

• 24 hipermarketuri „Carrefour”;

• 69 supermarketuri „Market”;

• 32 magazine de proximitate „Express”;

• 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//