• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Schneider Electric participa la initiativa CityNext a Microsoft

Schneider Electric participa la initiativa CityNext a Microsoft

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei, colaborează cu Microsoft la CityNext, o iniţiativă destinată să ajute guvernele, mediul de afaceri şi cetăţenii să reinventeze viitorul oraşelor.

Pentru prima dată în istorie, mai mult de 50% din populaţia lumii locuieşte în zone urbane, iar acest procent va ajunge la aproximativ 70% până în 2050. Această migraţie permanentă creează oportunităţi fără precedent, dar intensifică, de asemenea, problemele legate de infrastructura învechită, riscurile pentru sănătatea şi siguranţa publică, poluare, criminalitate şi trafic. Prin iniţiativa CityNext, Microsoft şi Schneider Electric vor ajuta liderii să fie inovatori utilizând mai puţine resurse, combinând puterea tehnologiei cu idei inventive pentru a conecta guvernele, mediul de afaceri şi cetăţenii cu servicii urbane care cresc nivelul de eficienţă, reduc costurile, stimulează un mediu mai sustenabil şi cultivă comunităţi cu oportunităţi de prosperitate pentru membrii lor.

Schneider Electric oferă eficienţă urbană, soluţiile companiei făcând mai eficientă infrastructura de energie, apă, transport, clădiri şi servicii a unui oraş. Aceste soluţii pot fi integrate pentru a crea noi servicii şi a adăuga valoare oraşelor şi cetăţenilor. Datorită credinţei ferme că a face un oraş mai inteligent este o operă colectivă, Schneider Electric a încheiat parteneriate cu alţi jucători globali şi locali.

„Participarea noastră la Microsoft CityNext demonstrează încrederea că o colaborare între jucătorii din industrie este esenţială în a ajuta oraşele să devină mai eficiente, locuibile şi sustenabile. Combinaţia dintre soluţiile Microsoft şi portofoliul nostru larg de soluţii, software şi servicii va ajuta oraşele să îşi îmbunătăţească eficienţa infrastructurilor urbane, asigurând astfel servicii publice mai bune şi făcând posibile servicii noi şi inovatoare pentru oraş şi locuitorii săi. A face oraşele mai inteligente necesită o profundă transformare a modelelor existente; abordarea colectivă, prin implicarea cetăţenilor, a autorităţilor, a mediului de afaceri local şi global, precum şi a mediului academic transformă acest obiectiv în realitate”, a declarat Charbel Aoun, Senior Vice President pentru Smart Cities în cadrul Schneider Electric. 

„Suntem încântaţi de parteneriatul cu Schneider Electric pentru CityNext. Pentru Microsoft, clasarea oamenilor şi a partenerilor pe primul loc în iniţiativele sale este o prioritate, iar CityNext se înscrie acestei abordări”, a afirmat Laura Ipsen, Corporate Vice President  Microsoft Worldwide Public Sector. „Chiar dacă oraşele simt tensiunea provocărilor economice, noi credem că o nouă eră a inovaţiei le va oferi oamenilor oportunităţi de utilizare a tehnologiei pentru a realiza ceea ce nu au crezut vreodată că este posibil. Suntem inspiraţi de ecosistemul nostru divers de parteneri şi ştim că, lucrând împreună, putem ajuta oraşele să-şi atingă potenţialul maxim.”



Companie specializată la nivel global în managementul energiei, cu operaţiuni în mai mult de 100 de ţări, Schneider Electric oferă soluţii integrate pentru diverse segmente de piaţă, deţinând poziţii de lider în domeniul infrastructurii, al proceselor industriale, automatizărilor în construcţii şi al centrelor de date sau reţelelor. Schneider Electric are, de asemenea, o prezenţă extinsă şi în domeniul aplicaţiilor pentru segmentul rezidenţial. Cei peste 140 000 de angajaţi ai companiei lucrează pentru a face energia sigură, fiabilă, eficientă, productivă şi verde, realizând venituri din vânzări în valoare de 24 miliarde de euro în 2012, prin activitatea lor constantă de a ajuta persoanele şi organizaţiile „să profite la maximum de resursele energetice”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//