• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dobrogea Grup din Constanta investeste in strategia de marketing

Dobrogea Grup din Constanta investeste in strategia de marketing

Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanța.

Prima etapă a proiectului constă în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de o etapă mai complexă de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Această colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: în contextul dificultăților economice și a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astăzi în procedură de insolvență generală, în faza de definitivare a planului de reorganizare.

"Dobrogea merită să revină în actualitate, și mă bucur foarte mult că pot susține acest efort. În ultimii ani, contextul competițional pe piața făinurilor și a produselor de panificație a avut o evoluție extrem de agresivă, ceea ce a creat unele disfuncționalități producătorilor tradiționali din România. Pe termen scurt, celebra faină cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie să ajungă din nou în toate bucătăriile, iar copiii noștri trebuie să se bucure de Eugenia așa cum ne bucuram noi în copilărie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie să aducă inovație într-o industrie ce aparent e mult prea apăsată de povara prețurilor din ce în ce mai mici. Am gasit o echipă de management formată atât din oameni cu experiență îndelungată în organizație, cât și manageri tineri veniți din industrii competitive; împreună, sunt sigur că vom găsi abordarea câștigătoare", a spus Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania.

Fiind unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit și panificație din România, Dobrogea Grup este deținătorul a numeroase branduri, printre care se numără făina Dobrogea; pâinea Neptun și Bonpana; biscuiții Eugenia și Digesta. În anul 2011, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.

"Valorificând experiența unei echipe de profesioniști, misiunea noastră este de a oferi consumatorilor sănătate prin produse echilibrate nutrițional, de cea mai bună calitate. Am găsit de cuviinţă în această etapă să încheiem un contract de colaborare cu profesioniști de înaltă ținută în vederea fundamentării unei stategii de marketing pe termen mediu și lung”, a declarat Dr. Ing. Fotini Teodorescu, administrator la S.C. Dobrogea Grup S.A.


Experiența lui Iulian numără peste 15 ani în marketingul local, și 12 premii Effie câștigate de către proiectele pe care le-a coordonat. După șapte ani petrecuți în poziția de director de marketing în companii românești importante care au trecut prin procese de restructurare (precum Policolor, și Murfatlar), Iulian a deschis în anul 2005, la București, biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout (unul dintre cei mai renumiți strategi de business). Printre clienții din România ai rețelei se numără TinaR, Banca Transilvania, FAN Courier și Rețeaua de Sănătate Regina Maria. Din anul 2008, activează de la Viena pentru Trout & Partners în Europa Centrală și de Est, totodată fiind și consultant de marketing asociat la agenția Marks.


Dobrogea Grup este o companie privată cu capital 100% românesc. De peste 50 de ani, compania este unul din cei mai importanți producători din domeniul morărit-panificație din România, și este deținătoarea a numeroase premii naționale și internaționale. Compania oferă clienților și consumatorilor săi peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morărit, panificație-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiți.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//