Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un ~ contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanța.Prima etapă a proiectului constă ~ în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de ~ o ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Dobrogea Grup din Constanta investeste in strategia de marketing

Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanța.
Prima etapă a proiectului constă în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de o etapă mai complexă de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Această colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: în contextul dificultăților economice și a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astăzi în procedură de insolvență generală, în faza de definitivare a planului de reorganizare.
"Dobrogea merită să revină în actualitate, și mă bucur foarte mult că pot susține acest efort. În ultimii ani, contextul competițional pe piața făinurilor și a produselor de panificație a avut o evoluție extrem de agresivă, ceea ce a creat unele disfuncționalități producătorilor tradiționali din România. Pe termen scurt, celebra faină cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie să ajungă din nou în toate bucătăriile, iar copiii noștri trebuie să se bucure de Eugenia așa cum ne bucuram noi în copilărie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie să aducă inovație într-o industrie ce aparent e mult prea apăsată de povara prețurilor din ce în ce mai mici. Am gasit o echipă de management formată atât din oameni cu experiență îndelungată în organizație, cât și manageri tineri veniți din industrii competitive; împreună, sunt sigur că vom găsi abordarea câștigătoare", a spus Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania.
Fiind unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit și panificație din România, Dobrogea Grup este deținătorul a numeroase branduri, printre care se numără făina Dobrogea; pâinea Neptun și Bonpana; biscuiții Eugenia și Digesta. În anul 2011, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.
"Valorificând experiența unei echipe de profesioniști, misiunea noastră este de a oferi consumatorilor sănătate prin produse echilibrate nutrițional, de cea mai bună calitate. Am găsit de cuviinţă în această etapă să încheiem un contract de colaborare cu profesioniști de înaltă ținută în vederea fundamentării unei stategii de marketing pe termen mediu și lung”, a declarat Dr. Ing. Fotini Teodorescu, administrator la S.C. Dobrogea Grup S.A.
Experiența lui Iulian numără peste 15 ani în marketingul local, și 12 premii Effie câștigate de către proiectele pe care le-a coordonat. După șapte ani petrecuți în poziția de director de marketing în companii românești importante care au trecut prin procese de restructurare (precum Policolor, și Murfatlar), Iulian a deschis în anul 2005, la București, biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout (unul dintre cei mai renumiți strategi de business). Printre clienții din România ai rețelei se numără TinaR, Banca Transilvania, FAN Courier și Rețeaua de Sănătate Regina Maria. Din anul 2008, activează de la Viena pentru Trout & Partners în Europa Centrală și de Est, totodată fiind și consultant de marketing asociat la agenția Marks.
Dobrogea Grup este o companie privată cu capital 100% românesc. De peste 50 de ani, compania este unul din cei mai importanți producători din domeniul morărit-panificație din România, și este deținătoarea a numeroase premii naționale și internaționale. Compania oferă clienților și consumatorilor săi peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morărit, panificație-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiți.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info