• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

300.000 de facturi platite prin automatele de plati aflate in unitatile Banca Transilvania, in iulie 2013

300.000 de facturi platite prin automatele de plati aflate in unitatile Banca Transilvania, in iulie 2013

300.000 de facturi au fost achitate, în luna iulie 2013, cu ajutorul automatelor de plăţi aflate în unităţile Băncii Transilvania. Numărul acestui tip de plăţi este pe un trend crescător, fiind cu 8% mai mare faţă de iunie 2013.

Din cele 550 de sedii BT, aproape 140 de unităţi au în prezent automate de plăţi. Banca este în curs de dotare a tuturor sucursalelor şi agenţiilor cu astfel de aparate.

Banca Transilvania a ales un design prietenos pentru automatul de plăţi: un poştaş, botezat “Facturel”. Conceptul are la bază ideea de “a umaniza” aparatul de plată, pentru a face interacţiunea cât mai plăcută; iar poştaşul are legătură directă cu facturile, prin distribuirea lor în cutiile poştale.

Start campanie BT: “Facturile dacă ai plătit / Facturel te-a răsplătit”

Banca Transilvania lansează astăzi o campanie destinată celor care plătesc facturile cu ajutorul automatul de plăţi din cadrul sediilor BT. Aceasta se va desfăşura până în data de 28 februarie 2014.

Se vor acorda 10 premii care constau în contravaloarea sumei achitate pentru facturi, suma maximă fiind de 1.000 euro. Pentru înscrierea în campanie este necesară parcurgerea următoarelor etape:

- plata facturilor la automatele BT, în perioada 12 august 2013 – 28 februarie 2014

- păstrarea chitanţei eliberate de automat

- transmiterea online a codului RRN de pe chitanţă, prin accesarea siteulului Băncii Transilvania, pagina Facturel, www.bancatransilvania.ro/facturel/ şi completarea formularului online

- paşii se pot repeta cu fiecare nouă factură plătită la automat

Achitarea facturilor prin automate – cu numerar sau cu ajutorul cardului - este una dintre cele şapte modalităţi de plată puse la dispoziţie de Banca Transilvania, alături de: BT24 Facturi, BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, serviciul Direct Debit, prin intermediul bancomatelor sau în unităţile băncii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//