• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sondaj SAP: 20% dintre companiile private intentioneaza sa adopte tehnologia in-memory in urmatorul an

Sondaj SAP: 20% dintre companiile private intentioneaza sa adopte tehnologia in-memory in urmatorul an

Sondaj SAP: 20% dintre companiile private intentioneaza sa adopte tehnologia in-memory in urmatorul an


20% dintre companiile private intentioneaza sa adopte tehnologia in-memory in urmatoarele 12 luni - sondaj SAP


Potrivit unui sondaj realizat de SAP AG (NYSE: SAP), liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business, 20% dintre companiile private de la nivel global intenţionează să implementeze tehnologii in-memory în următorul an, pentru accesul în timp real la date şi informaţii, în vreme ce peste 10% dintre acestea sunt în plin proces de implementare a noilor tehnologii de baze de date. În plus, aproximativ o treime dintre companiile respondente intenţionează să implementeze astfel de tehnologii în următorii doi sau trei ani.

„Adopţia tehnologiei in-memory este o tendinţă tot mai vizibilă pe pieţele occidentale, deoarece tot mai mulţi manageri s-au convins de beneficiile acestor tehnologii, care asigură procesarea unor cantităţi masive de date într-un timp foarte scurt comparativ cu bazele de date tradiţionale. Astfel, organizaţiile din orice industrie pot gestiona toate procesele operaţionale critice în timp real, ceea ce înseamnă că aceste companii devin un reper şi pentru alte firme din alte pieţe, precum şi cea locală”, a apreciat Valentin Tomşa, directorul general al SAP România.

Peste 50% dintre companiile respondente consideră accesul rapid la informaţii ca fiind critic sau foarte important pentru bunăstarea organizaţiei, şi doar sub 5% dintre acestea nu acordă importanţă accesării rapide de date.

Referitor la avantajele tehnologiilor in-memory, mai mult de jumătate dintre companii au apreciat capacitatea de raportare în timp real a informaţiilor operaţionale ca fiind cel mai mare beneficiu, următoarele avantaje identificate fiind accelerarea vitezei stocării şi prelucrării datelor şi îmbunătăţirea capacităţii de planificare şi previzionare. De asemenea, posibilitatea realizării de analize predictive şi întocmirea rapoartelor într-un timp extrem de scurt au fost apreciate de circa 20% dintre companiile respondente.

Platforma de in-memory computing a SAP, cel mai dinamic produs din portofoliul companiei

Platforma in-memory SAP HANA are cea mai rapidă creştere din portofoliul SAP şi numără mai mult de 1.500 de clienţi în prezent, soluţia fiind implementată în toate cele 25 de verticale de business ale SAP, inclusiv în sport, retail şi sănătate, acolo unde noile oportunităţi şi modele de business sunt încă în curs de dezvoltare. Adoptarea într-o gamă largă de domenii este un semn clar al maturităţii şi nivelului crescut de aplicabilitate al platformei SAP HANA.

În plus, prin intermediul pachetului de soluţii SAP Business Suite, lansat de curând pe HANA, organizaţiile pot gestiona toate procesele critice de business în timp real, cum ar fi planificarea şi execuţia bugetară, raportarea sau analiza datelor financiare, pentru a utiliza informaţiile cele mai relevante în strategia de dezvoltare a companiei. Companiile îşi pot accelera semnificativ activitatea şi se pot dezvolta urmând scenarii de business generate în timp real.

De asemenea, SAP a dezvoltat un pachet de servicii suport, precum şi o soluţie pentru implementare rapidă, care permite tuturor clienţilor existenţi să migreze cu propria bază de date pe platforma SAP HANA, fără întrerupere şi într-un timp foarte scurt. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//