• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi, de la Scandia Romania. Campania vine sa intareasca pozitia de lider de piata a brandului Pate Bucegi si pune accent pe gustul savuros al produsului.

Campania vizeaza familiile obisnuite de romani, care au in centrul preocuparilor grija pentru copil.

"Sustinuta de o ampla cercetare care a confirmat pozitionarea marcii si a indicat directiile viitoare ale comunicarii, campania pentru Pate Bucegi, singura marca din categorie premiata vreodata la Effie, converteste intr-o maniera credibila atributele produsului in beneficii pentru consumator, depasind astfel discursul conventional si intarind pozitia de lider in categorie pentru Pate Bucegi", a declarat Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Group Romania.

Folosind o abordare noua, campania, desi se adreseaza mamelor, are ca personaj principal tatal. Astfel, "echipa de creatie a gasit un mod original de a vorbi despre valorile familiei, fara a se pierde in zarva de zeci de alte branduri din FMCG care se bat pentru un loc in inima gospodinelor din Romania. Asa ca am gasit o modalitate de a vorbi cu mamele din targetul Pate Bucegi, fara a le transforma in personajul principal. Noul spot Bucegi e despre si pentru mame, dar nu e cu mame", spune Dan Sendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.

Povestea spotului TV s-a nascut plecand tocmai de la aceste valori si roluri traditionale: mama este cea care se ocupa de cumparaturile familiei, cea care este activa atunci cand vine vorba de cresterea si educatia copilului, in vreme ce tatal este mai putin implicat in treburile casnice, el jucandu-si rolul de cap al familiei. Pornind de la aceste date, echipa de creatie a trecut mamele in plan secundar si a adus in lumina reflectoarelor tatii.

"Am trimis mamele in delegatie si am construit o poveste care sa ilustreze corvoada la care isi supun copiii tatii, atunci cand trebuie sa ajute in treburile gospodaresti", spune Dragos Ioja, copywriter al campaniei.

Copiii pot fi foarte obositori si pretentiosi, mai ales cand e vorba de mancare. Dar cu Pate Bucegi lucrurile se schimba. Atat de neindemanatici in treburile casnice, tatii au acum la indemana solutia perfecta, cand vine vorba de hrana celor mici..."Am piperat povestea cu putin umor, iar rezultatul este ceea ce se poate vedea: "Mami stie"", completeaza Dragos Ioja.

Componenta media a campaniei a fost dezvoltata de Media Direction, parte a BBDO Group Romania. Mixul media este format din TV si print si se desfasoara in perioada 12 septembrie – 27 octombrie 2008.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania este formata din Ema Prisca (Director de Creatie), Adina Basag si Dragos Ioja (Copywriteri), Andrei Farcasanu (Art Director), Dan Sendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadir (Account Director); Elena Iacob (Senior Account Executive). Partea video este asigurata de regizorul Lawrence Jacomelli, DOP - Viorel Sergovici, casa de productie Carlo Production si Catalin Tanase (AV Producer Graffiti BBDO). Pe partea de media a lucrat la campanie Irina Ernszt (Senior Media Planner la Media Direction). Din partea companiei Scandia Romana au participat la dezvoltarea campaniei  Elysse Vincze si Tudor Marginean (consultanti de marketing, BrightMarket ).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//