La “Cea mai mare oră de sport”, eveniment dedicat mișcării în aer ~ liber care a avut loc în luna iulie, au participat peste 3.500 ~ de persoane sub privirile a aproximativ 20.000 de spectatori. Cea de-a treia ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
3500 de persoane au participat la evenimentul organizat de Dolce Sport - Cea mai mare ora de sport, editia a 3-a

La “Cea mai mare oră de sport”, eveniment dedicat mișcării în aer liber care a avut loc în luna iulie, au participat peste 3.500 de persoane sub privirile a aproximativ 20.000 de spectatori.
Cea de-a treia ediție a evenimentului, organizat de Dolce Sport împreună cu SmartAtletic şi GetFit, s-a desfășurat pe parcursul a trei zile în București, pe 6 iulie, respectiv Mamaia, între 26 și 27 iulie. Evenimentul face parte din campania pro-sănătate “Mișcarea face bine” demarată de Dolce Sport în 2011.
În cifre, “Cea mai mare oră de sport” a însemnat 20 de ore de mișcare neîntreruptă, aproximativ 40 de clase de sport, 23 de tipuri de demonstrații, peste 72 de traineri din România și străinătate şi participanţi între 3 si peste 70 de ani. Cei mai activi dintre participanți au fost răsplătiți cu premii care să îi ajute în practicarea sportului, constând într-o bicicletă, o pereche de ghete pentru Kangoo Jumps, suplimente nutritive şi materiale promoţionale.
Instructori din 14 orașe ale țării (Brașov, București, Câmpina, Constanța, Galați, Mangalia, Onești, Ploiești, Rădăuți, Sibiu, Slobozia, Suceava, Pitești, Târgoviște) au animat atmosfera la eveniment. La Mamaia trainerii internaționali Troy Dureh din Marea Britanie și Fernando Gorini din Argentina au adunat un public numeros la clasele de Khai Bo și Fit Box, respectiv Steel Kombat și Steel Tonic.
La “Cea mai mare oră de sport” au avut loc în paralel demonstrații de Kombat Jump, Super Jump, Zumba, Kangoo Jumps, Aerobic, Circuit Training, Functional Training, X-Tempo, Bokwa, Aero Box, Body Pump, Jukari Fit to Flex, High and Low Impact. În plus, au fost amenajate zone speciale de Cycling și Boot Camp, disponibile pe intreg parcursul evenimentului, pentru cei care preferă acest tip de exerciţii.
Printre participanții la cele 3 zile ale evenimentului s-au numărat și experții Dolce Sport. Emil Grădinescu a ales clasele de Real Rider, pe când Florin Căruceru şi Iulian Miu și-au testat forța la Boot Camp. Miu a făcut şi câteva exerciţii de Kangoo Jumps, împreună cu partenerul său de emisiune, Radu Oprişan, acesta din urmă urcând și pe trambulinele de Super Jump. Pe ghetele de Kangoo s-a simțit foarte bine și Geanina Iacob, în timp ce prezentatoarea Ioana Scărlătescu s-a distrat la o clasă de Steel Kombat.
"Am câștigat pariul cu inerția de care uneori dăm dovadă când vine vorba de a face o schimbare în bine în viața noastră precum cea de a începe să facem mișcare. Dovada e numărul impresionant de oameni care ne-au ascultat îndemnul și ni s-au alăturat. <<Cea mai mare ora de sport>> se adresează maselor și ne bucurăm că ne întâlnim pe un teren comun, nu numai în fața televizoarelor, atunci când Dolce Sport difuzează competiții de interes pentru telespectatorii săi”, a declarat Vlad Enăchescu, Director General Dolce Sport și susținător al campaniei pro-sănătate “Mișcarea face bine”.
„<<Cea mai mare oră de sport>> este un proiect care a crescut de la an la an și asta dovedește că românii încep să investească într-o viață mai sănătoasă. Cei mici au fost mai curajoşi şi au dat primii startul, dar pofta lor de viaţă şi entuziasmul de care dau dovadă în tot ceea ce fac sunt molipsitoare şi părinţii s-au lăsat repede antrenaţi. Este genul de contagiune sănătoasă și sper că astfel de exemple să devină tot mai numeroase”, spune Vlad Stoica, președinte SmartAtletic.
La rândul său, Cristian Mărgărit, consultant în nutriție și fitness, GetFit, le-a explicat participanților la eveniment, în cadrul unui seminar, de ce „este esențial să existe un echilibru între sesiunile de mișcare și ceea ce mâncăm zi cu zi. Nu mă refer la diete, ci la un consum responsabil al alimentelor, atât în ceea ce privește cantitățile, cât și calitatea ingredientelor. Mă bucur să văd că oamenii au început să fie atenți la astfel de detalii, care pot schimba esențial în bine viața fiecăruia dintre noi.”
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul primului trimestru al lui 2013, Romtelecom avea peste 4,7 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT.
Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, este prezenta pe piață din 2010 și și-a obișnuit clienții cu un conținut de calitate şi exclusiv, transmis și pe canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanentă), 3 şi 4 (cu emisie temporară). Dolce Sport este prezent şi online, pe www.dolcesport.ro și pe https://www.facebook.com/dolcesport.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info