• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Predict - solutie de pre-alertare a clientilor, via SMS sau e-mail

Predict - solutie de pre-alertare a clientilor, via SMS sau e-mail

DPD Romania, una dintre cele mai importante companii de coletarie si curierat expres de pe piata locala, a lansat in luna iulie 2013 serviciul Predict, dedicat segmentului B2C. Predict este o solutie simpla si eficienta de pre-alertare a clientilor, via SMS sau e-mail, in privinta intervalului de timp estimat pentru livrarea coletelor.

Pentru a eficientiza si a creste performanta de livrare a coletelor, dar si pentru a reduce numarul de retururi, DPD Romania a lansat un serviciu flexibil, special creat pentru sectorul business to consumer (B2C) si magazine online. Predict este o solutie simpla si eficienta de pre-alertare a clientilor, via SMS sau email, cu privire la un interval estimat de timp pentru livrare.

Cu Predict, in ziua scoaterii in livrare a coletului, destinatarul primeste un mesaj - prin SMS sau e-mail,  prin care este informat asupra intervalului estimat de timp in care va primi coletul. In prezent, intervalele orare de pre-alertare sunt de pana la 3 ore in marile orase, respectiv 2 ore in Bucuresti si 6 ore pentru restul tarii.

“Prin implementarea Predict, DPD Romania arata, o data in plus, ca isi respecta promisiunea asumata in fata clientilor B2C si magazinelor online, aceea de a fi un partener al business-urilor si consumatorilor de comert electronic. Consumatorii online sunt din ce in ce mai sofisticati, stiu exact ce doresc si cunosc standardele de calitate si eficienta pe care trebuie sa le primeasca. Cu Predict, le facilitam transparenta optima a actului de livrare, le punem la dipozitie posibilitatea de a-si organiza timpul astfel incat sa poata primi coletul in ziua stabilita pentru livrare”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

Predict este un serviciu implementat la nivelul intregii retele DPD din Europa, in urma unei investitii de aproximativ 5 milioane euro. Solutia, special creata pentru a veni in sprijinul clientilor B2C si a magazinelor online, imbunatateste cu pana la 10% performanta de livrare. In Marea Britanie, performanta imediata de livrare dupa prima utilizare a Predict a crescut cu peste 14%.

DPD Romania a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare fata de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei. Rezultatul raportat la final de an este peste estimarile initiale ale companiei, care prevedeau o evolutie de 15% a afacerilor DPD in 2012 fata de 2011.
Curierul are in plan, pentru anul 2013, investitii de peste 600.000 euro, alocate eficientizarii sistemelor tehnologice si operationale, precum  si dezvoltarii de noi solutii si servicii dedicate livrarilor B2C. Tot pentru 2013, DPD Romania previzioneaza o crestere de 18% a cifrei de afaceri, sustinuta de investitiile si strategia de perfectionare a serviciilor oferite clientilor sai.
DPD

Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internationali ai serviciilor de coletarie si curierat express.  Compania detine cea mai importanta retea rutiera din Europa si livreaza in 230 de tari din lume.  Clientii DPD, atat cei business cat si persoane fizice, au la dispozitie  o gama larga de servicii de curierat nationale sau internationale. DPD are 24.000 de angajati si o flota de 18.000 de vehicule, care opereaza in peste 800 de locatii din 40 de tari. Actionarul majoritar, cu 83,32 % din actiuni, este GeoPostGroup, subsidiara aflata in proprietatea grupului francez La Poste. Cu o cifra de afaceri consolidata de peste 3.6 miliarde euro in 2012 GeoPost este in prezent al doilea cel mai mare furnizor de servicii de curierat si coletarie din Europa.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//