• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Baumix intra intr-un proces de rebranding si devine Patru Maini

Baumix intra intr-un proces de rebranding si devine Patru Maini

Baumix, producător de materiale de construcţii cu peste 10 ani de activitate, devine Patru Mâini, poziționându-se, în plus, drept integrator de servicii și soluţii pentru personalizarea caselor. Patru Mâini are totodată o componentă mare de antreprenoriat social, unică din domeniul construcţiilor, susținută și de sloganul de brand “Ajută ca să te bucuri de ajutor”.

“După 10 ani de business Baumix, mi-am dat seama că acesta a evoluat către ajutarea comunităților și legătura strânsă cu clienții, așa că ne-am dorit un brand care să exprime aceste lucruri. Patru Mâini crede în valori umane şi de business, punând preţ pe puterea comunităţilor, a ajutorului, a exemplului pozitiv, a detaliilor care fac diferenţa, a nevoii de personalizare şi a relaţiilor de lungă durată”, a declarat Augustin Russu, Fondator și Director General Patru Mâini.

Procesul de rebranding al producătorului de adezivi, tencuială decorativă, produse de finisare a faţadelor și chituri de rosturi implică repoziționarea gamelor de produse din portofoliu, păstrând brandul Baumix doar sub formă de gamă. Astfel, produsele Patru Mâini vor fi împărțite în trei game, având aplicabilitate directă pe nevoile clienților:

I. Primus – De ajutor pentru meșteri cinstiți

II. Noua gamă Primus Optimus – De ajutor pentru personalizarea casei (pentru beneficiari și consilierii acestora)

III. Baumix – De ajutor pentru specialiști
 
În ceea ce privește poziționarea drept integrator de soluţii pentru personalizarea caselor, Patru Mâini este primul producător de pe piața locală care are în vedere colaborarea stânsă cu arhitecți, designeri, meșteri, constructori, dar și cu beneficiari, pentru a oferi tot ajutorul necesar pentru transformarea locuinței într-un cămin cu amprentă personală.

De asemenea, rebrandingul marchează și introducerea unei noi abordări de marketing, orientată către ajutarea comunităților locale unde brandul este prezent. Astfel, ca un prim pas, Patru Mâini desfășoară campania “De ajutor pentru tine și ai tăi,” care urmărește renovarea a 48 de instituții de învățământ, centre de plasament și spitale (în special maternități și secții dedicate copiilor), cu ajutorul cumpărătorilor, a voluntarilor și a partenerilor Patru Mâini. Cumpărătorii produselor Primus și Primus Optimus din rețelele de bricolaj beneficiază și de reduceri direcționate către renovarea acestor instituții, primele lucrări urmând să înceapă în luna august.

“Am pornit de la propunerea unuia dintre angajații noștri referitoare la școala unde învață copilul său și apoi am dezvoltat ideea la nivel național, identificând în ea valorile de business de familie. Și în magazinele partenere propunerile au fost făcute tot de angajați, iar în august ne bazăm pe ajutorul cât mai multor oameni, pentru că implicarea este una dintre trăsăturile de bază ale brandului Patru Mâini.” mai declară Augustin Russu.

Început în luna octombrie a anului trecut, procesul de rebranding a cuprins auditarea  internă a membrilor organizației, alături de auditarea externă a partenerilor și a clienților. În urma cercetării, au fost identificate valorile și viziunea antreprenorială pe care este fundamentată poziționarea noului brand. Pe lângă noul nume și noua identitate vizuală, procesul  a implicat regândirea arhitecturii de brand în contextul noii strategii de business, introducerea unei noi game de produse și repoziționarea celor două deja existente.

Rebrandingul a fost realizat în colaborare cu Rusu+Borțun Brand Growers, agenție de strategie și manifestare creativă de brand care integrează pentru Patru Mâini servicii de branding, advertising și digital - prin Rusu+Borțun Cyber Growers.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//