• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UPS isi extinde serviciile de curierat din si catre Croatia odata cu aderarea ei la Uniunea Europeana

UPS isi extinde serviciile de curierat din si catre Croatia odata cu aderarea ei la Uniunea Europeana

UPS (NYSE: UPS), lider la nivel global in domeniul logisticii, anunţă extinderea serviciilor sale din şi către Croația, ca urmare a aderării acesteia la Uniunea Europeană. Astfel, UPS își creează un portofoliu uniform de servicii de curierat în toate cele 28 de state membre ale UE.

Prin introducerea de noi opţiuni şi servicii cu valoare adăugată, UPS oferă clienţilor o mai bună flexibilitate a raportului preţ-viteză de livrare pentru expedierile din și către Croația, precum şi acces mai eficient la pieţele globale. Odată cu eliminarea barierelor comerciale, procedurile au fost standardizate, iar expedierile între Croaţia şi celelalte state membre ale UE pot fi procesate mult mai uşor, fără a mai fi nevoie de documente suplimentare.

„Extinderea pieţei interne a UE prin integrarea Croaţiei oferă noi oportunități pentru expedierile comerciale din şi către acest stat”, a declarat Cindy Miller, Preşedinte al UPS Europa. „Exporturile susținute şi comerţul internaţional sunt surse de creştere, iar UPS este bine poziţionată şi pregătită să sprijine companiile din Croaţia şi din întreaga Europă pentru a beneficia pe deplin de avantajele aderării acestui stat la UE.”

Livrările expres din statele membre ale UE – inclusiv România – pot ajunge acum la destinaţii din Croaţia în decursul unei singure zile lucrătoare. Pentru expedieri  mai puţin urgente, clienţii beneficiază acum de o opţiune de încredere, economică, cu livrare programată, la termen, denumită UPS StandardTM. În plus, noile servicii cu valoare adăugată înseamnă că expeditorii au un control sporit asupra bunurilor. Acestea includ o ofertă extinsă a serviciilor UPS ReturnsTM, pentru a-i ajuta şi mai bine pe clienţi să administreze procesele de returnare, precum şi introducerea UPS Collect-on-Delivery (COD), care permite încasarea la momentul livrării, ceea ce înseamnă diminuarea riscurilor și un management mai bun al lichidităților pentru expeditor.

Pentru bunurile expediate din Croaţia, serviciul UPS Standard este acum disponibil pentru livrări către alte state membre ale UE. Acestea completează serviciile UPS ExpressTM deja disponibile  în Croaţia, iar această combinaţie oferă expeditorilor locali o gamă largă de opţiuni în materie de timp de tranzit și o mai bună flexibilitate în raportul viteză de livrare-costuri.

“De peste 20 de ani, UPS sprijină activ și cu succes expeditorii din Croația în accesarea pieţelor externe”, a spus Miller. “Şi dorim ca și pe parcursul următoarelor decenii să venim în întâmpinarea cerinţelor în continuă schimbare ale clienţilor care desfășoară operațiuni economice către și dinspre piața croată.”

UPS (NYSE:UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluţii, printre care se numără transportul de colete şi mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaţionale şi folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume. Compania poate fi găsită pe Web la adresa UPS.com, iar blog-ul său corporativ poate fi accesat la adresa blog.ups.com.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//