• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nevoile si tendintele clientilor pe piata imobiliara rezidentiala din Bucuresti si New York sunt asemanatoare

Nevoile si tendintele clientilor pe piata imobiliara rezidentiala din Bucuresti si New York sunt asemanatoare

După ce a adus în România conceptul newyorkez de „Mini-cameră”, veteranul industriei imobiliare Ofer Lieberson, proprietarul Tagor – dezvoltatorul complexului rezidențial Adora Urban Village în sud-vestul Bucurestiului – spune că piețele imobiliare rezidențiale din București și din Big Apple sunt oarecum similare în ceea ce privește tendințele și nevoile clienților. În același timp, există însă diferențe majore.

Cu o experiență de 25 de ani în domeniul imobiliar, Ofer Lieberson indică faptul că cea mai evidentă asemănare între New York și București este că produsele care se bucură de cea mai mare popularitate sunt apartamentele mici în care provocarea este cum să utilizezi spațiul în cel mai bun mod cu putință. Acest fapt scoate în evidență și cele mai mari deosebiri între cele două orașe: cumpărătorii caută apartamente mici din motive diferite.

Dacă în New York pur și simplu nu mai este teren disponibil pentru mai multe clădiri, în București limitarea este dată de puterea de cumpărare a clienților și de deschiderea băncilor către achizițiile prin credit. Acest lucru limitează suprafața medie a apartamentelor în ambele orașe, deși se adresează aceluiași segment de clienti: clasa de mijloc, persoane singure sau cupluri, familii cu copii.

Aceeași experiență l-a convins pe Ofer Lieberson să aducă în România de la New York conceptul de „mini-cameră”, mizând pe faptul că românii vor aprecia un spațiu în plus la același preț. Conceptul de „Mini-cameră” înseamnă o utilizare sau funcţie suplimentară în toate garsonierele, apartamentele de două camere şi în unele apartamente de trei camere de la Adora Urban Village, ce poate fi folosit în diferite moduri de către cumpărători (viitori proprietari), fără niciun cost în plus la achiziţia locuinţei.

“Vorbim de faptul că designul inteligent face diferența pentru cumpărătorii care caută apartamente mici. Designul inteligent înseamnă compartimentare inteligentă care fructifică la maximum suprafața dată. Am introdus designul inteligent în Adora Urban Village și vom continua să facem acest lucru în toate proiectele noastre dezvoltate în România”, spune Ofer Lieberson.

Noile apartamente construite în New York au, în medie, o suprafață de 60 – 70 de metri pătrați (potrivit statisticilor), similare cu tendința de construcție din București, dar acestea costă de 10 – 15 ori mai mult. Clienții nu sunt însă atât de sensibili la preț în New York, ci le pasă, mai degrabă, de dotări, amplasarea locuinței, portar, securitate.

“În București și în România piața este extrem de sensibilă la preț și, în opinia mea, mixul potrivit de marketing constă în a combina elemente cum ar fi dimensiunile potrivite pentru apartamente la prețuri pe care oamenii și le pot permite cu cea mai bună calitate posibilă și, în mod ideal, cu multă comunitate, familie, facilități pentru copii într-un mediu securizat", a declarat dezvoltatorul complexului Adora Urban Village din Bucureşti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//