UPC România, unul dintre cei mai importanţi jucători ai pieţei locale de ~ telecomunicaţii, anunţă lansarea unui nou serviciu interactiv, Zone Tematice, disponibil tuturor clienţilor ~ de televiziune digitală care deţin un media-box. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Zone Tematice - un nou serviciu interactiv pentru televiziunea digitala de la UPC

UPC România, unul dintre cei mai importanţi jucători ai pieţei locale de telecomunicaţii, anunţă lansarea unui nou serviciu interactiv, Zone Tematice, disponibil tuturor clienţilor de televiziune digitală care deţin un media-box. Construită pe platforma digitală interactivă UPC, aplicaţia vine în sprijinul clienţilor care îşi doresc să nu piardă nimic din conţinutul TV preferat – acum ei pot urmări simultan, într-un singur ecran, 12 canale TV şi pot alege uşor programul care îi interesează, direct din aplicaţie.
“Studiile ne arată că românii îşi doresc să fie la curent cu tendinţele în tehnologie că există un segment bine definit, în creştere, care adoptă rapid noile tehnologii. Aceşti clienţi caută interactivitate, mobilitate, caută sã economisească timp şi sunt mereu dornici să descopere ceva nou. Serviciul Zone Tematice vine în sprijinul lor şi le oferă acces simultan la 12 canale TV, precum şi informaţii despre emisiunile care sunt difuzate şi, foarte important, posibilitatea de a accesa canalul care îi interesează direct din aplicaţie, fără a-l mai cãuta în grilă”, declară Bogdan Bucurei, Director Managementul Produselor, UPC România.
Serviciul interactiv Zone Tematice, dezvoltat de UPC România, poate fi adaptat oricărui tip de conţinut TV – sport, filme, muzică, ştiri, canale pentru copii etc. Recunoscând interesul crescut al clienţilor TV pentru conţinut de calitate, educativ, prima variantă a aplicaţiei UPC România este un mozaic de 12 canale documentare. Zona de Documentare este disponibilă de astăzi clienţilor de televiziune digitală care deţin un media-box. Aceştia se bucură de o soluţie flexibilă şi pot alege mult mai rapid conţinutul care îi interesează, întrucât au 12 canale documentare într-un singur ecran, sub forma unor mini-ferestre.
Disponibilă pe pozitia 300 de pe telecomanda UPC, aplicaţia Zona de Documentare integrează totodată şi informaţiile din ghidul electronic de programe, precum descrieri ale emisiunilor sau ora de difuzare. Cele 12 canale incluse în aplicaţie sunt Discovery Channel (301), National Geographic (302), ID Investigation Discovery (304), Animal Planet (306), Discovery World (307), Discovery Science (308), Travel Channel (310), Nat Geo Wild (311), History Channel (312), Viasat Explorer (314), Viasat History (315) şi Viasat Nature (316).
4 din aceste canale documentare sunt incluse în pachetul de bază al UPC România, Optim HD, iar restul sunt, alături de alte canale documentare, incluse în pachetul Familia HD sau Maxim HD. Prin intermediul aplicaţiei Zona de Documentare, clienţii vor putea vedea în format mozaic toate cele 12 canale într-un singur loc, iar dacă doresc să acceseze un canal ce nu este inclus în abonamentul lor actual, vor fi îndrumaţi către echipa UPC pentru detalii. UPC oferă clienţilor de televiziune digitală cea mai extinsã grilă de canale documentare din România – 22, dintre care 7 sunt în format HD.
Zona de Documentare se alătură celorlalte patru aplicaţii interactive dezvoltate de UPC România – aplicaţia de votare, ghidul TV şi două aplicaţii pentru opţiuni suplimentare. Aplicaţia de votare le oferă clienţilor UPC de televiziune digitală posibilitatea de a-şi susţine preferaţii prin intermediul telecomenzii UPC (aplicaţie disponibilã pentru emisiuni precum “Vocea României” şi “Românii au talent”). Cu aplicaţia mobilă Ghid TV UPC pentru iOS, clienţii ştiu întotdeauna ce se difuzează la televizor, iar prin intermediul altor două aplicaţii îşi pot comanda pachetul Filmbox şi telecomanda Teki.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info