Compania de consultanta de brand, BrandTailors, pune piatra de temelie a procesului ~ de repozitionare pentru brandul Silvana al companiei Cadbury Romania. BrandTailors a dezvoltat ~ o noua identitate vizuala de brand si un nou concept de ambalaj ~ care sa ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
BrandTailors aduce o noua perspectiva strategica brand-ului Silvana
Compania de consultanta de brand, BrandTailors, pune piatra de temelie a procesului de repozitionare pentru brandul Silvana al companiei Cadbury Romania. BrandTailors a dezvoltat o noua identitate vizuala de brand si un nou concept de ambalaj care sa permita dezvoltarea ulterioara a arhitecturii brand-ului Silvana in functie de evolutia categoriei de produse zaharoase.
Partener traditional pe consultanta de brand, BrandTailors a fost insarcinat sa dezvolte o noua platforma de brand, pornind de la motivatiile actuale de consum, si un concept de design de ambalaj competitiv, ancorat in beneficiile emotionale ale marcii, care sa ajute brand-ul Silvana sa se diferentieze fata de restul jucatorilor si sa permita crearea unor asocieri de brand puternice si relevante pentru consumatori. Inspirata din schimbarea retetei de produs, noua identitate a marcii a fost facuta plecand de la o "bula de fericire" potretizata in culori gurmande si optimiste.
"In ultima perioada asistam la o crestere importanta in volum pe piata produselor zaharoase datorita intrarii jucatoriilor internationali care au adus foarte multe elemente de noutate atat la nivel de produs, cat si la nivel de imagine. Avand in vedere aceste premise brand-ul Silvana se relanseaza sub o noua platforma de pozitionare <Bombonica care te bine-dispune> intarind legatura emotionala cu consumatorii. Savurarea unei bomboane Silvana devine un moment de bucurie, prietenie, caldura sufleteasca si aminteste de bucuria de a trai viata asa cum este ea", a spus Beatrice Danis – Managing Partner BrandTailors.
In paralel cu demersul echipei BrandTailors s-au desfasurat si eforturile Cadbury Romania, care a creat o reteta imbunatatita de produs, venind in intampinarea nevoilor si cerintelor consumatorilor, exprimate prin intermediul cercetarilor de piata desfasurate.
Pentru design-ul de ambalaj, solutia grafica s-a concretizat intr-o combinatie cromatica foarte proaspata care inspira buna dispozitie, voiosie si optimism si care reuseste sa-si surclaseze competitorii prin impact vizual.
Echipa de lucru pentru acest proiect a fost: Beatrice Danis – Managing Partener, Janos Kurko – Creative Partner, Alina Cranga – Account Manager, Mihai Parpalea – Desktop Publisher. La acest proiect au lucrat si fosti membrii ai echipei BrandTailors carora le apreciem efortul: Andreea Lupu – Brand Consultant si Roxana Iancu – Account Executive.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info