Mazda a lansat noua Mazda3 hatchback în mai multe locații de pe ~ glob. Sute de jurnaliști și bloggeri au participat la o serie de ~ evenimente memorabile, care au avut loc simultan în cinci locații care includ ~ trei orașe europene.Londra, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Noua Mazda3 hatchback - lansata simultan in New York, MelbourneLondra, Istanbul si Sankt Petersburg

Mazda a lansat noua Mazda3 hatchback în mai multe locații de pe glob. Sute de jurnaliști și bloggeri au participat la o serie de evenimente memorabile, care au avut loc simultan în cinci locații care includ trei orașe europene.
Londra, Istanbul și Sankt Petersburg au fost alese (împreună cu New York și Melbourne) pentru caracterul lor plin de viață și stil, care oglindește caracteristicile noii compacte cu cinci uși. Cel mai bine vândut model Mazda devine cel de-al treilea membru al unei noi generații de automobile, care prezintă linia de design “Kodo – sufletul mișcării” și o gamă completă de tehnologii SKYACTIV care sfidează convenționalul. Noua Mazda3 se alătură astfel modelelor premiate Mazda CX-5, lansat în 2012, și Mazda6.
Reprezentând motoare, transmisii, caroserii și șasiuri ușoare, tehnologia SKYACTIV a fost dezvoltată de Mazda de la zero pentru a constitui baza vehiculelor ultra-eficiente. A ajutat de asemenea Mazda să revină din punct de vedere al business-ului: îmbunătățirile aduse prin inovația SKYACTIV au crescut considerabil eficiența proceselor de producție și de dezvoltare.
“Totul este incitant la noua Mazda3, de la felul cum arată și cum se simte până la performanțele dinamice, feedback-ul rapid, fiabilitatea și costurile de operare”, declară Jeff Guyton, Președinte și CEO Mazda Motor Europe. “Deja avem așteptări mari în ceea ce privește succesul vânzărilor acestui model, dar cred că s-ar putea să ne surprindă chiar și pe noi.”
Noua compactă, care reprezintă aproximativ o treime din vânzările Mazda la nivel internațional, este un element vital al planurilor companiei. Deja Mazda se gândește că va ridica din nou ștacheta pentru acest segment cheie de autoturisme după ce modelul a totalizat de la lansarea din 2003 până în prezent peste 130 de premii. Pe lângă design-ul KODO, noua Mazda3 prezintă un interior complet refăcut pentru un confort maxim și o ergonomie optimă. Compania oferă chiar și un concept de conectivitate atașat vehiculului pentru noul model. Acesta integrează printre altele AhaTM radio, fiind unul dintre primele modele de clasă C din segment, care permit conectivitatea online a pasagerilor.
Noua Mazda3 este, de asemenea, cel mai nou model dezvoltat în concordanță cu strategia Sustainable Zoom-Zoom prin care Mazda dorește să construiască autovehicule economice și sigure care sunt însă impresionant de plăcut de condus. În concluzie, modelul include i-stop, cel mai rapid sistem start-stop din lume, și i-ELOOP, sistemul de frânare regenerativă de la Mazda. Performanța este impresionantă mulțumită noilor motorizări și transmisii. Având în vedere un număr de alte inovații SKYACTIV adaptate la pachetul Mazda3, care dispune și de o manevrabilitate pe măsură, modelul ar trebui să fie unul dintre cele mai sigure compacte disponibile când va fi pus în vânzare în Europa în această toamnă.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info