Generali Asigurari a demarat campania de crestere a notorietatii asigurarilor de viata ~ in Romania, E bine sa stii ca si tu te poti bucura ~ de viitor. Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 ~ noiembrie 2008 si va fi implementata pe TV si ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Generali Asigurari a lansat campania de asigurari de viata
Generali Asigurari a demarat campania de crestere a notorietatii asigurarilor de viata in Romania, "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie 2008 si va fi implementata pe TV si Internet, cu un buget total de 1.000.000 euro, valoare de rate card. In paralel, in print va rula o campanie complementara de promovare a celui mai nou produs al companiei, EURO Garant15, asigurare de viata cu componenta investitionala in euro.
Campaniile poarta semnatura agentiei de publicitate Prospero si vor fi sustinute de o campanie dedicata de relatii publice, cu accent pe componenta de educatie financiara a romanilor, dezvoltata de catre agentia de consultanta in comunicare Free Communication.
"Este ingrijorator faptul ca piata de asigurari de viata din Romania este mult sub-dimensionata, daca facem comparatie cu celelalte tari europene. Inseamna ca romanii nu percep la adevarata valoare importanta componentei de protectie financiara. Pe de alta parte, Romania prezinta poate cel mai ridicat potential de crestere din Europa Centrala si de Est, specialistii estimand pentru 2008 o crestere de 20-25%. Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim argumentele necesare pentru ca romanii sa reflecteze mai mult asupra importantei acestui instrument financiar", a declarat Ovidiu Racoveanu, Sef Serviciu Asigurari de Viata Generali Asigurari.
"Ne bucuram de sustinerea Grupului, care detine o experienta de peste 175 de ani in domeniu, fiind cel de-al treilea grup de asigurari din Europa, dupa veniturile din prime. Si in Romania, Generali Asigurari propune solutii de asigurari de viata verificate in timp si garantate de experienta. Ne dorim ca romanii sa constientizeze ca si ei se pot bucura de un viitor financiar sigur si stabil", a comentat Ovidiu Racoveanu.
"Campania "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor" vizeaza persoanele cu un stil de viata activ, din mediul urban, in egala masura barbati si femei, cu varsta cuprinsa intre 30 si 45 de ani, orientati catre valorile familiei. De aceea am ales TV-ul si Internetul ca mijloace de diseminare a mesajelor Generali. Campania se desfasoara sub sloganul corporate "Sub aripile leului", care face trimitere la valorile de siguranta si orientare catre client ale companiei", a explicat Daniela Dimitriu Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.
Spotul TV va fi difuzat in patru variante, de 30" si 15", punand in valoare cele doua mesaje principale ale campaniei: "De peste 175 de ani, Grupul Generali este partenerul de incredere a milioane de clienti din intreaga lume" si "Milioane de familii nu au protectie financiara".
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info