• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Constructia Vivando Unirii se desfasoara conform planului initial

Constructia Vivando Unirii se desfasoara conform planului initial

Constructia la Vivando Unirii, proiect dezvoltat de Ocif Group in parteneriat egal cu Rothschild Group, se desfasoara conform planului initial, intr-un ritm alert. Mai mult de 10 milioane de euro au fost investiti pana in prezent in Vivando Unirii, dintr-un total de peste 22 milioane de euro, planificati de catre cei doi parteneri exclusiv pentru acest proiect.

Acum, pe santierul Vivando Unirii, se construieste intens la etajul al 3-lea iar structura proiectului urmeaza a se finaliza, conform planului, la sfarsitul anului 2008. Apartamentele vor fi livrate clientilor in septembrie – octombrie 2009. Din totalul de 110 apartamente oferite de proiect, mai mult de o 1/3 sunt deja vandute. Apartamentele cu 2 si 3 camere au fost cel mai bine vandute, cu un pret mediu pe mp de 2100 – 2200 euro + TVA. Desi au fost cativa investitori straini care au cumparat apartamente in faza de lansare, in momentul de fata, cei mai multi clienti ai Vivando Unirii sunt romani, din segmentul medium-high, reprezentand: avocati, bancheri, manageri si oameni de afaceri.

"Suntem bucurosi ca Vivando Unirii se dezvolta asa cum ne-am propus, in conformitate cu planul, deoarece pentru noi este important sa ne tinem promisiunile fata de clientii nostri. Chiar daca piata romaneasca imobiliara se afla intr-o perioada incerta, ea este puternica iar cererea reala exista. Sunt sigur ca a cumpara un apartament in centrul Bucurestiului, intr-o locatie perfecta, precum este Vivando Unirii, este cea mai buna alegere. Cred ca, pe termen lung, preturile vor creste si vor atinge nivelul celor din alte capitale europene", a declarat Avner Bar, Co-Manager General Ocif Group Romania.

Vivando Unirii este un proiect rezidential aflat in constructie in centrul Bucurestiului si care este definit prin cateva aspecte unice, precum: locatia perfecta, arhitectura frumoasa, cea mai mica densitate, toate combinate cu marea varietate de apartamente. Proiectul inseamna mai mult de 110 apartamente, cu un regim de inaltime de S+P+3E+4R+M, cu 1, 2, 3 si 4 camere si cu 6 intrari. Suprafetele apartamentelor variaza intre 37 mp si 176 mp. Vivando Unirii este ideal pozitionat si ofera un nivel ridicat de confort si de securitate.

Localizat in proximitatea unor zone cunoscute precum: Parcului Carol, Unirea Shopping Center, Carrefour Unirii, Mall Vitan, Centrul Istoric, institutii publice, centre de afaceri, cafenele, teatre, restaurante, centre de infrumusetare, scoli si gradinite, Vivando Unirii este o alternativa la evitatea traficului din Bucuresti, fiind aproape de toate facilitatile necesare intregii familii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//