• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Antinevralgic Forte - produs marca Sanofi Romania ce urmareste consoliderea pozitiei in topul OTC

Antinevralgic Forte - produs marca Sanofi Romania ce urmareste consoliderea pozitiei in topul OTC

Sanofi România a lansat Antinevralgic Forte, indicat pentru durerile de cap intense şi migrene. Astfel, compania urmăreşte consolidarea poziţiei brandului Antinevralgic, lider de piaţă în unităţi pe segmentul de analgezice şi antiinflamatoare OTC forme solide.

Până la sfârşitul anului, compania are în plan vânzarea de peste 400.000 de unităţi din noul produs. Per ansamblu, Sanofi îsi doreşte pentru brandul Antinevralgic creşterea cu 3 puncte procentuale a cotei de piaţă la 20% şi sporirea vânzărilor cu 20% pe total brand până la sfârşitul anului, în comparaţie cu 2012.

Antinevralgic Forte tratează eficient şi rapid durerile de cap intense şi migrenele, beneficiind de o formulă mai concentrată a celor trei substanţe active: acid acetilsalicilic 250 mg, paracetamol 250 mg şi cafeină 50 mg. 

“Lansarea Antinevralgic Forte este importantă atât din perspectiva consolidării, cât şi a modernizării brandului Antinevralgic. Vorbim despre una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate de pe piaţa românească, asociată de consumatori cu valori precum autenticitate, tradiţie, eficienţă şi accesibilitate. Prin noua formulă, demonstrăm că acest nume are multe de spus pe segmentul de analgezice din România, este un brand care se extinde şi care are obiective ambiţioase”, a declarat Iulia Roşian, Director CHC Sanofi România.

Segmentul de durere este unul important în piaţa totală de OTC, reprezentând circa 18% (55 milioane euro) din aceasta. Sanofi deţine 25% din segmentul de analgezice şi antiinflamatoare forme solide, în special prin brandurile Antinevralgic şi Ibalgin. Analgezicele reprezintă 30% din totalul portofoliului OTC administrat de companie.
 
Sanofi are trei produse în top 10 branduri OTC: Antinevralgic, Essentiale şi NoSpa. 

Prin lansarea Antinevralgic Forte, Sanofi îşi consolidează poziţia de lider pe segmentul de OTC, recâştigată în 2012.

Antinevralgic Forte este disponibil în farmaciile din ţară, în cutii de 20 de comprimate. Noul produs beneficiază şi de o campanie de promovare în mediul TV, dar şi direct în farmacii prin merchandising şi materiale la punctele de vânzare.



Sanofi, lider mondial în producţia de medicamente, descoperă, dezvoltă şi distribuie soluţii terapeutice pentru a îmbunătăţi viaţa tuturor oamenilor. Sanofi deţine atuuri importante în domeniul sănătăţii şi se bazează pe 7 platforme de creştere: soluţii pentru diabet, vaccinuri de uz uman, produse inovatoare, boli rare, produse fără prescripţie medicală, pieţe emergente şi sănătatea animalelor. Sanofi este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) şi New York (NYSE: SNY).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//