Viitorul arată bine pentru Mazda3, compania pregătindu-se să aniverseze săptămâna viitoare cel ~ de-al zecelea an al celui mai bine vândut model al său. În ~ urmă cu un deceniu, pe 25 iunie 2003, prima Mazda3 a ieşit ~ de pe linia de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Mazda3 implineste 10 ani

Viitorul arată bine pentru Mazda3, compania pregătindu-se să aniverseze săptămâna viitoare cel de-al zecelea an al celui mai bine vândut model al său. În urmă cu un deceniu, pe 25 iunie 2003, prima Mazda3 a ieşit de pe linia de producţie de la Hofu, Japonia. Iar de atunci a continuat să sfideze convenţionalul, crescând în preferinţele şoferilor de pe glob şi câştigând 136 de premii până în prezent.
Înglobând o combinaţie foarte actuală de design, performanţă şi calitate, varianta iniţială Mazda3 a revoluţionat segmenul compact la nivel global. Fiind unul dintre modelele din prima generaţie Zoom-Zoom, compacta sportivă a fost un succes major cu 2,2 milioane de unităţi vândute din prima generaţie.
Următorul model, lansat în 2009, a fost proiectat sub conceptul Sustainable Zoom-Zoom, strategia Mazda de construi modele mai uşoare, mai sigure şi cu un consum mai redus fără a face compromisuri caracteristicilor fundamentale Mazda, de plăcere a condusului şi de fiabilitate. Cea de-a doua generaţie Mazda3 a avut un design inspiraţional şi sportiv şi a îmbunătăţit şi mai mult performanţele şi manevrabilitatea, fiind în acelaşi timp mai prietenoasă cu mediul ca oricând, mulţumită tehnologiei unice i-stop, sistemul de start/stop automat cu cea mai rapidă pornire din lume.
Modelul a stabilit şi referinţe de siguranţă, integrând tehnologii de siguranţă activă de ultimă oră, cum ar fi Rear Vehicle Monitoring (RVM), care a primit premiul Euro NCAP Advanced şi a fost primul de acest fel din segment, şi sistemul de faruri adaptive. Ulterior Mazda3 a primit cotaţii de siguranţă de top la nivel mondial, inclusiv numărul maxim de 5 stele la Euro NCAPDin punct de vedere al popularităţii, a doua generaţie a continuat trendul primei şi a contabilizat 1,4 milioane de unităţi vândute la nivel global până în prezent. A fost chiar cel mai bine vândut automobil din Australia în 2011 şi 2012. Tot timpul Mazda3 şi-a menţinut fiabilitatea sinonimă cu brandul fiind spre exemplu cel mai bine cotat model în studiul J.D. Power 2011 de satisfacţie a clienţilor din Germania, după ce a fost clasată pe primul loc în topul compactelor cu un an în urmă.
“Mazda3 a fost un succes major pentru noi şi este un model de referinţă în gama noastră”, declară Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europa. “Întotdeauna ne-am propus să depăşim aşteptările clienţilor cu Mazda3 şi avem de gând să continuăm să ridicăm ştacheta în segmentul compact, care este foarte competitiv. Privim spre un nou deceniu incitant.”
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info