• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lidl Romania implineste 2 ani de prezenta pe Facebook

Lidl Romania implineste 2 ani de prezenta pe Facebook

Lidl România sărbătoreste doi ani de prezentă în social media, printr-o actiune dedicată fanilor de pe pagina de Facebook a companiei

Lidl România sărbătoreste 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu această ocazie, compania a pregătit concursuri cu premii instant, prin care îsi răsplăteste fanii ce i-au fost alături de-a lungul timpului.

Pagina de Facebook Lidl România este, la nivel local, cea mai activă pagină de companie, apropiindu-se de pragul de un milion de fani. Prin întreaga activitate pe care o desfăsoară în acest mediu de comunicare, Lidl a reusit să formeze o comunitate extrem de unită, majoritatea fanilor provenind din orase mari, precum Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Constanta si Brasov.

”Suntem extrem de fericiti pentru rezultatele obtinute pe retelele noastre de socializare, Facebook si Twitter, în ultimii doi ani. Astăzi marcăm un moment important în istoria Lidl România si dorim să-i răsplătim corespunzător pe toti cei care ne-au fost alături. Asadar, de ziua noastră, fanii primesc cadourile! Ne propunem ca si de acum înainte să oferim cele mai bune proiecte speciale si campanii de comunicare, perfect adaptate acestei platforme si perfect adaptate pe asteptările si dorintele fanilor, dar si ale clientilor nostri”, declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

Până duminică, fanii paginii de Facebook Lidl România se pot înscrie în concursuri cu premii instant. Pasionatii de fotografie pot participa la competitia ”Eu si Lidl”, iar cei care apreciază formatele video pot trimite o urare aniversară sub forma unui filmulet creativ. Toate urările primite de la fani, în format foto sau video, vor fi încărcate pe pagina de Facebook Lidl România: www.facebook.com/lidlromania.

Lidl s-a lansat în 2011, fiind în prezent cel mai extins lant de magazine, având cel putin un magazin în fiecare judet al tării. Lidl are în acest moment 160 de magazine si peste 3.300 de angajati.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//