Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii ~ si producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care ~ putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Strategia Carrefour Romania in 2013 - dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii si comerciantii locali

Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii si producătorii locali. "Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile si preferintele clientilor nostri", spun oficialii companiei.
"Strânsa colaborare cu comunitătile locale ne-a permis să putem dezvolta produse Marcă Proprie Carrefour. Există două căi de a dezvolta mărcile proprii: a le importa sau a le dezvolta local, cu producători din România. Carrefour, spre deosebire de majoritatea retailerilor, a ales a doua cale, mult mai complexă si dificilă, care presupune crearea de echipe si procese dedicate în cadrul organizatiei locale. Preferăm acest mod de lucru întrucât scopul nostru este acela de a dezvolta economia României, de a crea o afacere sustenabilă cu actori români".
Peste 90% din produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în magazinele Carrefour sunt fabricate în România. Beneficiile pentru consumatori sunt, în primul rând de ordin economic, acestea fiind mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute. "2500 de consumatori ne-au ajutat să creăm în cadrul Panel Test-ului „Inspirate, Testate si aprobate de către tine!” produsele de calitate fabricate de către români, pentru români", subliniaza oficialii Carrefour.
Pentru produsele proaspete, începând cu 2012, clientii Carrefour au posibilitatea de a alege din „Coltul verde” al hipermarketurilor, fructe si legume aflate în sezon, din agricultura natională. De altfel, prin Filiera Calitătii Carrefour, clientii pot achizitiona carne de porc provenită de la animale crescute fără hrană modificată genetic si fără antibiotice, în conditii naturale conforme cu legislatia europeană, de la „Ferma Vegetal Trading”.
„În acest an am dorit să facem ceva special pentru români cu ocazia zilei drapelului, sărbătorită pe 26 iunie. Timp de o săptămână, produsele de provenientă românească se află în centrul atentiei, fie că vorbim despre legume sau fructe, produse Marcă Proprie Carrefour, carne de porc din Filiera Calitătii Carrefour sau alte produse alimentare obtinute de la ferme sau fabrici locale. Sperăm ca românii să ni se alăture la această sărbătoare a tot ceea ce înseamnă produse traditionale, locale, sănătoase si mai ales gustoase!” a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România.
La final de săptamână, Carrefour ii asteapta pe clienti la standul de degustări de produse românesti, în perioada 20-21 iunie, orele 16:00-20:00 si 22-23 iunie, orele 10:00-14:00.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de tări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latină. Cu peste 3 miliarde de operatiuni la casă, prin intermediul tuturor activitătilor sale, Grupul îsi asumă responsabilităti economice, sociale si de mediu si garantează pentru calitatea produselor sale si securitatea clientilor săi.
În România, Grupul Carrefour numără 119 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market”, si 27 magazine de proximitate „Express”.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info