Romexpo continua seria imbunatatirilor aduse pavilioanelor existente printr-o investitie in premiera in ~ randul Centrelor Expozitionale din Romania. Astfel ca, incepand cu 13 iunie 2013 ~ salile de conferinta Titulescu, Madgearu si Brancusi beneficiaza de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Primele sali de conferinte Romexpo climatizate cu ajutorul pompelor de caldura geotermala

Romexpo continua seria imbunatatirilor aduse pavilioanelor existente printr-o investitie in premiera in randul Centrelor Expozitionale din Romania. Astfel ca, incepand cu 13 iunie 2013 salile de conferinta Titulescu, Madgearu si Brancusi beneficiaza de un nou sistem de climatizare realizat cu ajutorul pompelor de caldura geotermale.
Anuntat in cadrul Expozitiei internationale pentru instalatii, echipamente de incalzire, racire si conditionare a aerului – ROMTHERM, “Parteneriatul pentru Ecologie” incheiat intre ROMEXPO S.A si TECHNOCON Engineering a facut posibila realizarea acestei etape, intreaga lucrare fiind finalizata in interval de o luna si jumatate.
Patru pompe geotermale au fost amplasate pentru a acoperi necesarul salilor de conferinte Titulescu, Madgearu si Brancusi, aducand astfel un plus valoare intregii companii, cu reflectare directa in calitatea activitatilor desfasurate in cadrul Centrului Expozitional.
Sistemele geotermale transfera caldura de la pamant la imobil pentru modul de incalzire si de la imobil la pamant in modul de racire, acest transfer fiind posibil prin intermediul circulatiei apei.
Folosind aceasta tehnologie, nu numai ca incaperile vor beneficia de incalzire si racire eficienta pe tot parcursul anului, dar se reduce consumul de electricitate, iar echipamentele folosite nu aduc prejudicii mediului inconjurator.
Astfel, cel mai important efect direct al folosirii acestui sistem de climatizare il constituie reducerea costurilor – consumul de electricitate fiind redus in medie cu 70%.
Pentru Centrul Expozitional ROMEXPO, avantajele utilizarii tehnologiei pompelor geotermale pot fi rezumate in:
Confort termic sporit in momentul derularii activitatilor in cadrul salilor
Performanta energetica ridicata
Echilibrarea termica a salii (realocarea energiei pentru fiecare suprafata utilizata)
Alinierea la tendintele europene in vederea folosirii energiei verzi
Protejarea mediului inconjurator
Fiabilitate si usurinta in utilizarea echipamentelor
“Suntem deosebit de onorati sa fim deschizatori de drumuri in utilizarea acestei tehnologii de catre centrele expozitionale din Romania. Prin activitatea noastra ne dorim sa oferim mereu cele mai bune conditii expozantilor nostri si odata cu acest pas demonstram calitatea serviciilor oferite. Bineinteles ca planurile de viitor includ extinderea proiectului la nivelul tuturor pavilioanelor ROMEXPO si depunem toate eforturile in acest sens” a declarat Mariana Suciu, Director General ROMEXPO S.A.
In acest fel, vara a debutat la ROMEXPO cu importante modificari de ordin logistic si va continua cu evenimente artistice atractive pentru publicul larg, precum concertul Sting sau spectacolul Cirque Du Soleil - Alegria. Toamna va incepe cu organizarea targului de mobila BIFE-SIM in perioada 17 – 21 septembrie.
ROMEXPO SA este o societate cu capital privat, avand ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei. Societatea este membra a Asociatiei Mondiale a Industriei Targurilor si Expozitiilor (UFI), a Aliantei Targurilor din Europa Centrala (CEFA) a Asociatiei Internationale de Auditare a Statisticilor Expozitiilor (CENTREX) si a Asociatiei Organizatorilor de Targuri si Expozitii din Romania (ASOEXPO).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info