• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Call center-ul CGS din Romania - premiat la Las Vegas

Call center-ul CGS din Romania - premiat la Las Vegas

Contact centerul CGS din România a câstigat săptămâna trecută premiul al doilea la categoria "Cel mai bun Call Center International", în cadrul "Premiilor de Excelentă pentru Call Centere", competitie organizată de Centrul International pentru Calitate si Productivitate. Compania americană CGS este un furnizor global de solutii si servicii tehnologice si cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing prezent pe piata din România.

Premiul a fost oferit în cadrul unei festivităti la cea de-a 14-a editie anuală a "Săptămânii Call Centerelor", sustinută de Centrul International pentru Calitate si Productivitate (IQPC), la renumitul Caesars Palace din Las Vegas, Nevada.

"Premiile de Excelentă pentru Call Centere" oferă recunoastere celor mai inovatoare call centere sau persoane din industria de profil în ultimul an, subliniind gândirea de top, creativitatea si executia deosebită a sarcinilor pe un spectru larg de functiuni întâlnite într-un call center. În anul 2013  a fost inaugurată categoria "Cel mai bun call center international", competitia fiind foarte strânsă între participanti din Filipine, India, Caraibe, America Centrală si de Sud, precum si Europa.

"Suntem onorati că activitatea noastră din acest an a fost recunoscută de  IQPC, iar acest premiu reflectă  talentul si constiinciozitatea angajatilor din contact centerele CGS", a arătat Tom Christenson, Presedinte Contact Center Solutions la CGS. "Suntem foarte multumiti că centrele noastre de contact din România au primit recunoasterea serviciilor exceptionale si a gradului ridicat de satisfactie a clientilor pe care îl obtin; vom continua să ridicăm stacheta în ceea ce priveste serviciile de call center de cea mai înaltă clasă", a precizat Tom Christenson.

Centrul CGS din România deserveste companii de renume mondial, oferind o paletă largă de solutii de contact center (inbound si outbound), în 18 limbi, majoritatea agentilor vorbind două - trei - unii până la cinci limbi străine. Aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de învătământ superior.

Locatia CGS din Bucuresti este cea mai puternică organizatie de contact center din România, furnizând servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate de multe verticale de business.

Fondată în New York, SUA, în 1984, CGS Inc furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultantă, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training, deservind clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.

CGS România acoperă întreaga gamă de servicii asociate activitătii de call center: Help Desk Corporativ, Suport Tehnic,  Externalizarea procesului operational (BPO),  Achizitia clientilor noi,  Customer Care, Fidelizarea & Retentia clientilor .

CGS Romania operează 24/7/365, oferind o serie de solutii de front si back-office în 18 de limbi străine, cu aproape 3.000 angajati în locatiile din Bucuresti, Brasov si Sibiu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//