Wizrom Software, unul dintre principalii jucatori pe piata de solutii informatice integrate ~ pentru afaceri, a preluat distributia pe Romania a sistemului ASKI de Automatizare ~ a Fortei de Vinzari (Sales Force Automation, SFA), realizat de PocketLink ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Wizrom vrea sa devina lider pe piata solutiilor SFA
Wizrom Software, unul dintre principalii jucatori pe piata de solutii informatice integrate pentru afaceri, a preluat distributia pe Romania a sistemului ASKI de Automatizare a Fortei de Vinzari (Sales Force Automation, SFA), realizat de PocketLink – lider mondial in solutii mobile. Wizrom are deja o experienta semnificativa pe piata solutiilor SFA, avand deja peste 1.800 de utilizatori pentru produsul distribuit pana acum, WizTop.
ASKI este un sistem organizational care redefineste lumea vanzarilor mobile, implicand si sincronizand toata echipa care participa la efortul de vanzare. Solutia ofera posibilitatea de a avea in orice moment informatii de ultima ora din piata, precum si de a primi toate informatiile solicitate direct in calculator.
ASKI analizeaza obiectivele anuale de vanzari ale Directorilor regionali si le imparte pe diferite perioade, ajungandu-se pana la obiective zilnice. Obiectivele sunt repartizate pe segmente de piata, categorii de clienti sau de produse etc. Directorii regionali de vanzari primesc in timp real, pe terminalele mobile proprii, indicatori ai performantelor obtinute pe zonele de raspundere, istoricul vanzarilor, obiectivele ramase de atins etc.
Acelasi sistem se aplica si la nivelul agentilor de vanzari: acestia primesc indicatori privind obiectivele de vanzari personale, indicatori ai performantelor obtinute pe aria de distributie, comparatii intre vanzarile realizate si obiectivele ramase de atins. Indicatorul de performanta in timp real- verde / rosu - ajuta la vizualizarea in orice moment a obiectivului de atins pe client, produs, grupa de produse etc, astfel incat obiectivele devin clare si mult mai usor de indeplinit.
Mai mult, ASKI creeaza oferte promotionale pentru produse, grupe de produse sau segmente de consumatori. Sistemul ofera o imagine completa asupra pietei, contribuind decisiv la luarea deciziilor necesare pentru stabilirea obiectivelor de vanzari in promotie, ajutand productia sau achizitia in functie de obiectivele definite ale firmei.
Solutia ASKI este formata din trei parti principale: module mobile destinate echipei de vanzari, Consola de Management si, respectiv, aplicatia WEB, dezvoltata pentru a conecta echipa de vanzari din teren cu managerii organizatiei. ASKI SFA foloseste propria baza de date (nefiind astfel limitata de capacitatea sistemului IT al fiecarei companii in parte) si interactioneaza cu solutiile existente (ERP, CRM, BI etc), in urma unui proces de integrare simplu de realizat.
"In viitor, produsul WizTop, furnizat pana acum de Wizrom, si ASKI SFA vor fuziona intr-o singura solutie, astfel incat clientii companiei vor putea beneficia de functionalitatile ambelor solutii si de platforma tehnologica moderna a aplicatiei ASKI SFA", a precizat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.
Piata solutiilor de automatizare a fortei de vanzari cunoaste o crestere considerabila. Conform estimarilor efectuate la nivel european, rata de crestere este prognozata la cca 22% pe an in perioada 2007- 2013, iar veniturile incasate anul trecut de companiile furnizoare de solutii SFA au depasit 250 milioane euro.
"Piata romaneasca se maturizeaza, iar vanzarile si marketingul companiilor vor trebui sa fie nu numai din ce in ce mai agresive, ci si monitorizate si controlate in timp real, astfel incat solutiile SFA incep sa devina instrumente indispensabile companiilor a caror principala activitate privind marketing-ul, distributia si vanzarea produselor se realizeaza prin intermediul agentilor de vanzari", a aratat Zemy Apfelbaum.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info