• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

URBB a adoptat solutia de Automatizare a Fortei de Vanzare ASKI SFA de la Wizrom

URBB a adoptat solutia de Automatizare a Fortei de Vanzare ASKI SFA de la Wizrom

United Romanian Breweries Bereprod (URBB), compania cu un portofoliu format exclusiv din mărci premium: pe piaţa berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny; Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare, precum şi marca de apă minerală Bilbor, a ales soluţia de Automatizare a Forţei de Vânzare ASKI SFA de la Wizrom datorită disponibilităţii unei multitudini de parametri capabili să gestioneze pe lângă activitatea specifică de vânzare, şi pe aceea a tehnicienilor implicaţi în buna funcţionare a echipamentelor URBB în piaţă. De asemenea, modulele Market Intelligence, ASKI Live şi Business Intelligence încorporat, disponibile în ASKI SFA, au fost implementate şi folosite încă de la început de către client.
 
„Wizrom s-a dovedit a fi un partener solid, inovativ, care ne-a propus o soluţie complexă şi scalabilă pe specificul activităţilor noastre. Mai mult, viteza de implementare ne-a impresionat şi ne-a confirmat faptul că vom avea o recuperare rapidă a investiţiei în acest proiect”, a declarat Danny Manor, IT Manager, din cadrul URBB.

Astfel, în trei luni de la semnarea contractului, URBB a început să lucreze cu soluţia ASKI, după parcurgerea următoarelor etape: analiza de sistem, instalare, configurare, dezvoltări specifice, training şi go live. Elementul diferenţiator al acestui proiect l-a constituit gestionarea activităţii specifice privind întreţinerea vitrinelor frigorifice, butoaielor, instalaţiilor de bere, a materialelor returnabile aferente domeniului de activitate.

„Le mulţumim partenerilor de la URBB pentru încredere şi ocazia de a le demonstra eficienţa soluţiilor noastre. Consultanţii Wizrom au lucrat în parametrii mandatului dat de către client, livrând la timp şi în cele mai bune condiţii”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.

Soluţia furnizată companiei URBB se poate implementa total sau parţial la orice companie a cărei principală activitate este distribuţia băuturilor alcoolice, a berii sau a băuturilor răcoritoare, şi care beneficiază de suportul unei echipe de tehnicieni dedicaţi întreţinerii echipamentelor.
Wizrom Software are în portofoliul de clienţi peste 20 de companii care au ca obiect principal distribuţia de bere sau produse alcoolice.


Fondată în 1992, Wizrom Software este una dintre companiile de top din România furnizând soluţii ERP, de eficientizare operaţională (trafic şi logistică), BI, CRM şi multe altele. Cu un total de 3.546 de clienţi activi şi 32.000 de licenţe instalate la finele anului 2012, Wizrom este în măsură să ofere cel mai bun software pentru orice tip de companie: de la soluţii relativ simple pentru IMM-uri, până la soluţii specializate pentru organizaţii medii şi mari ce activează în diferite verticale de piaţă precum vânzări engros şi distribuţie, retail, producţie, servicii, bănci, asigurări şi auto.

Wizrom este un integrator de produse internaţionale de renume, furnizând servicii profesionale complete, inclusiv consultanţă şi expertiză în toate categoriile de business.

Wizrom Software şi-a consolidat în ultimii ani prezenţa şi vizibilitatea la nivel regional, prin activitatea filialelor din Republica Moldova şi Bulgaria, demararea de proiecte cu clienţi multinaţionali în Serbia şi Ungaria, precum şi crearea unei reţele locale de parteneri certificaţi. În 2012, cifra de afaceri a fost de 6,65 milioane euro, în creștere cu 8% față de 2011.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//