• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

52% dintre companii adopta solutii pentru administrarea centralizata a infrastructurii IT

52% dintre companii adopta solutii pentru administrarea centralizata a infrastructurii IT

Companiile de toate dimensiunile – in special organizatiile mai mici – descopera adesea ca implementarea si controlul protectiei computerelor si a dispozitivelor mobile nu sunt usor de realizat. In aceasta situatie, instrumentele de administrare centralizata pot fi utile, insa aproape jumatate dintre companii nu inteleg potentialul acestora.

Potrivit rezultatelor unui studiu efectuat de Kaspersky Lab in parteneriat cu B2B International in noiembrie 2012, numai 52% dintre companii, la nivel mondial, adopta solutii pentru administrarea centralizata a infrastructurii IT.

Produsele moderne pentru companii includ o varietate de tehnologii de protectie dezvoltate pentru a securiza elemente din infrastructura IT a companiei, cum ar fi computerele si dispozitivele mobile. In acelasi timp, fiecare dintre acestea trebuie configurate pentru a se adapta nevoilor companiei si politicilor de securitate stabilite. Instrumentele de administrare centralizata pot juca un rol semnificativ in aceasta situatie. Insa, potrivit B2B International, aceste instrumente sunt utilizate, la nivel mondial, de numai jumatate dintre companiile intervievate.

Pe de alta parte, doar 30% dintre companii au implementat pe deplin instrumente de client management, pe cand 29% dintre cei intervievati s-au limitat la o implementare partiala, care este insuficienta pentru a controla eficient punctele de lucru. Astfel de solutii imbunatatesc nivelul de securitate, in timp ce reduc considerabil cantitatea de munca necesara, eliminand nevoia de a configura masurile de securitate si de a monitoriza statusul fiecarui computer.

Consola de administrare Kaspersky Security Center, dezvoltata de Kaspersky Lab, permite companiilor sa gestioneze protectia IT si sa controleze fiecare aspect al retelei companiei. Solutia este parte integranta a gamei de produse Kaspersky Lab pentru companii, care include si plaforma Kaspersky Endpoint Security for Business. Capacitatile Kaspersky Security Center au fost imbunatatite semnificativ in cadrul noii platforme, consola fiind completata de modulele Kaspersky Systems Management si Kaspersky Mobile Device Management.

Astfel, companiile care utilizeaza platforma pot sa controleze acum parametrii de protectie a computerelor si a dispozitivelor mobile, sa implementeze rapid politici de securitate, sa controleze programele software si dispozitivele hardware si sa administreze update-uri, sa detecteze rapid si sa inlature vulnerabilitatile periculoase, sa ofere drepturi de acces in retea etc.

Un singur server care ruleaza consola de administrare Kaspersky Security Center poate oferi numeroase avantaje companiei. Printre acestea se numara implementarea masurilor de protectie pe noi dispozitive, reactia imediata la diferite probleme, facilitarea sarcinilor angajatilor IT, precum si reducerea costurilor de operare si imbunatatirea performantelor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//