• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

VEKA: Piata romaneasca de tamplarie termoizolanta - reviriment in a doua jumatate din 2013

VEKA: Piata romaneasca de tamplarie termoizolanta - reviriment in a doua jumatate din 2013

Subsidiara locală a concernului german VEKA - lider mondial în funizarea de soluții PVC pentru producția de tâmplărie termoizolantă, VEKA România a organizat în perioada mai-iunie 2013 o serie de seminarii tehnice la nivel național.

Evenimentele au fost destinate exclusiv partenerilor VEKA – producătorii de tâmplărie termoizolantă - și angajatii acestora. Seminariile de aplicații tehnice s-au bucurat de participarea a peste 60 de firme partenere și au avut ca subiect principal cele mai noi tendințe înregistrate la nivel european și local în ceea ce privește tâmplăria termoizolantă din PVC, precum și cele mai noi soluții tehnice dezvoltate de VEKA.
1 milion de ferestre vândute anual în România.

Despre tendințele pieței locale, conturate până în acest moment, a vorbit Gheorghe Dragne, Regional Sales Manager VEKA România: "Din nefericire, primul trimestru al anului 2013 confirmă continuarea trendului descendent, pe care producția de ferestre îl înregistrează în România din anul 2008 până în prezent. Potrivit instituțiilor din Germania, care se ocupă cu cercetarea pieței, în România ne apropiem de o cantitate de 1.000.000 de ferestre vândute anual, comparativ cu nivelul de 1.900.000 de ferestre din anul 2008.”

Totuși, în contextul unei creșteri la nivel internațional a volumului de proiecte din domeniul construcțiilor, există și semnale pozitive observate de reprezentanții VEKA. “Este de remarcat faptul că investițiile în construcții se situează mult sub suma de 1.000 de Euro pe cap de locuitor, de aproximativ 5-6 ori mai mici decât in Germania. Să sperăm, însă, că, odată cu o creștere per ansamblu a volumului de lucrări în construcții, remarcată și la nivel european (prin comparația lunilor martie și februarie), efectele se vor propaga și pe piața ferestrelor. În particular, ne mulțumește numărul tot mai mare de proiecte în care sunt solicitate ferestrele noastre de clasă A, fapt ce ne îndreptățește să sperăm într-un reviriment pentru a doua jumătate a anului", a declarat Gheorghe Dragne, Regional Sales Manager VEKA România.

Conform studiilor interne efectuate de VEKA România, s-a constatat și o schimbare majoră în comportamentul consumatorului român, atunci când vine vorba despre alegerea tâmplăriei termoizolante. Acesta își dorește diversitate de culori, este interesant de eficiența termică și nu mai este dispus să facă rabat de la calitate.

În ceea ce privește noutățile tehnice dezvoltate de VEKA, reprezentanții companiei au vorbit în cadrul seminariilor despre două dintre acestea, ambele axate pe creșterea eficienței energetice a locuinței: SOFTLINE 82 și VEKASLIDE 82.

Sistemul SOFTLINE 82: Este cel mai modern sistem de tâmplărie termoizolantă produs de VEKA, remarcându-se prin calitate, eficiență, durabilitate și siguranță. Datorită configurației inovatoare de dispunere a camerelor de izolare și a sistemului eficient de etanșare, acesta asigură izolarea termică ideală oricărui tip de clădire și creează un climat plăcut, indiferent de anotimp. Mai mult, datorită adâncimii de 82 mm, sistemul SOFTLINE 82 se poate utiliza în activități de renovare, dar și în dotarea imobilelor nou construite.

Sistemul VEKASLIDE 82: Construit cu ajutorul tehnologiei inovative Hebe-Schiebetür de 82 mm de la VEKA, acesta este un sistem performant de uși culisante cu ridicare a cercevelei multicamerale. Sistemul continua linia solutiilor culisante VEKA ce pot oferi inchideri luminoase de peste 17m2 in conditii de eficienta termica sporita. Principalele avantaje pe care le oferă sunt legate de asigurarea unor caracteristici termice optime ale încăperii - datorită adâncimii profilului de 82 mm -, prelucrarea simplă și rapidă și soluțiile aplicate până la cel mai mic detaliu. În plus, pentru satisfacerea celor mai exigente cerințe de design, toate modelele pot fi personalizate prin placare cu aluminiu și vopsire în toată gama de culori RAL. Sistemul va fi disponibil în România începând cu a doua jumătate a anului acesta.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//