Subsidiara locală a concernului german VEKA - lider mondial în funizarea de ~ soluții PVC pentru producția de tâmplărie termoizolantă, VEKA România a organizat în ~ perioada mai-iunie 2013 o serie de seminarii tehnice la nivel ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
VEKA: Piata romaneasca de tamplarie termoizolanta - reviriment in a doua jumatate din 2013

Subsidiara locală a concernului german VEKA - lider mondial în funizarea de soluții PVC pentru producția de tâmplărie termoizolantă, VEKA România a organizat în perioada mai-iunie 2013 o serie de seminarii tehnice la nivel național.
Evenimentele au fost destinate exclusiv partenerilor VEKA – producătorii de tâmplărie termoizolantă - și angajatii acestora. Seminariile de aplicații tehnice s-au bucurat de participarea a peste 60 de firme partenere și au avut ca subiect principal cele mai noi tendințe înregistrate la nivel european și local în ceea ce privește tâmplăria termoizolantă din PVC, precum și cele mai noi soluții tehnice dezvoltate de VEKA.
1 milion de ferestre vândute anual în România.
Despre tendințele pieței locale, conturate până în acest moment, a vorbit Gheorghe Dragne, Regional Sales Manager VEKA România: "Din nefericire, primul trimestru al anului 2013 confirmă continuarea trendului descendent, pe care producția de ferestre îl înregistrează în România din anul 2008 până în prezent. Potrivit instituțiilor din Germania, care se ocupă cu cercetarea pieței, în România ne apropiem de o cantitate de 1.000.000 de ferestre vândute anual, comparativ cu nivelul de 1.900.000 de ferestre din anul 2008.”
Totuși, în contextul unei creșteri la nivel internațional a volumului de proiecte din domeniul construcțiilor, există și semnale pozitive observate de reprezentanții VEKA. “Este de remarcat faptul că investițiile în construcții se situează mult sub suma de 1.000 de Euro pe cap de locuitor, de aproximativ 5-6 ori mai mici decât in Germania. Să sperăm, însă, că, odată cu o creștere per ansamblu a volumului de lucrări în construcții, remarcată și la nivel european (prin comparația lunilor martie și februarie), efectele se vor propaga și pe piața ferestrelor. În particular, ne mulțumește numărul tot mai mare de proiecte în care sunt solicitate ferestrele noastre de clasă A, fapt ce ne îndreptățește să sperăm într-un reviriment pentru a doua jumătate a anului", a declarat Gheorghe Dragne, Regional Sales Manager VEKA România.
Conform studiilor interne efectuate de VEKA România, s-a constatat și o schimbare majoră în comportamentul consumatorului român, atunci când vine vorba despre alegerea tâmplăriei termoizolante. Acesta își dorește diversitate de culori, este interesant de eficiența termică și nu mai este dispus să facă rabat de la calitate.
În ceea ce privește noutățile tehnice dezvoltate de VEKA, reprezentanții companiei au vorbit în cadrul seminariilor despre două dintre acestea, ambele axate pe creșterea eficienței energetice a locuinței: SOFTLINE 82 și VEKASLIDE 82.
Sistemul SOFTLINE 82: Este cel mai modern sistem de tâmplărie termoizolantă produs de VEKA, remarcându-se prin calitate, eficiență, durabilitate și siguranță. Datorită configurației inovatoare de dispunere a camerelor de izolare și a sistemului eficient de etanșare, acesta asigură izolarea termică ideală oricărui tip de clădire și creează un climat plăcut, indiferent de anotimp. Mai mult, datorită adâncimii de 82 mm, sistemul SOFTLINE 82 se poate utiliza în activități de renovare, dar și în dotarea imobilelor nou construite.
Sistemul VEKASLIDE 82: Construit cu ajutorul tehnologiei inovative Hebe-Schiebetür de 82 mm de la VEKA, acesta este un sistem performant de uși culisante cu ridicare a cercevelei multicamerale. Sistemul continua linia solutiilor culisante VEKA ce pot oferi inchideri luminoase de peste 17m2 in conditii de eficienta termica sporita. Principalele avantaje pe care le oferă sunt legate de asigurarea unor caracteristici termice optime ale încăperii - datorită adâncimii profilului de 82 mm -, prelucrarea simplă și rapidă și soluțiile aplicate până la cel mai mic detaliu. În plus, pentru satisfacerea celor mai exigente cerințe de design, toate modelele pot fi personalizate prin placare cu aluminiu și vopsire în toată gama de culori RAL. Sistemul va fi disponibil în România începând cu a doua jumătate a anului acesta.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info