• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Business Review sarbatoreste editia cu numarul 500

Business Review sarbatoreste editia cu numarul 500

In luna septembrie 2008, Business Review, primul saptamanal de limba engleza din Romania, aniverseaza implinirea a 500 de editii. Aceasta aniversare are loc la putin timp dupa implinirea a 10 ani de publishing, in luna martie 2008.

Business Review a adus inca de la primul numar din 19 ianuarie 1998, un continut local la standarde internationale. La aceea data cover story-ul era dedicat amenintarii rupturii dintre Bates/Saatchi&Saatchi.

"Ne dorim sa devenim o sursa de informatie full-service, un partener de incredere pentru oamenii de afaceri din Romania", a declarat, la inceputul proiectului, Bill Avery. Dupa 500 de numere, rubricile clasice Who’s News, Analysis, Interview, Feature, Restaurant Review, Film Review sau Events au devenit puncte de referinta, insotite in fiecare luni de un Cover Story ce a surprins, dincolo de informatii, esenta oamenilor din spatele titlurilor.

"Numarul 500 de Business Review exploreaza unele dintre cele mai importante parteneriate de afaceri de pe piata locala si analizeaza felul in care acestea au fost create si s-au dezvoltat, rezultatul si impactul pe care l-au avut", a declarat Simona Fodor, Redactor Sef Business Review.

"500 de numere vin putin dupa 10 ani editoriali. Speram ca cititorii nostri sa regaseasca in Business Review un consultant de incredere, care sa ofere stiri obiective si date despre mediul de business din Romania, oportunitatile si riscurile existente. Ca un consultant profesionist, ne vom dedica misiunii noastre in fiecare luni si ne vom pregati pentru urmatoarele 500 de numere, cu obiectivitatea si acuratetea cu care v-am obisnuit", a declarat Bill Avery, Publisher Business Review.

Business Review a creat in jurul brand-ului sau o comunitate de afaceri puternica, atat prin editia print, online (www.business-review.ro) cat si prin proiectele speciale precum seria de ghiduri Romania Property Guide, Romania Investment Guide, catalogul Workbook, Suplimentele Estates&Construction Market, Bucharest Lawyer, Telecom, Finance sau seria de evenimente Business Review Forum – Tax, Law&Lobby, Annual Investment Awards Gala, Realty, Annual Oil&Gas Forum.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//