• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandul de Do-It-Yourself cu cel mai mare indice al atasamentului fata de consumatorii sai: Praktiker Romania

Brandul de Do-It-Yourself cu cel mai mare indice al atasamentului fata de consumatorii sai: Praktiker Romania

Praktiker România este primul retailer de do-it-yourself în topul lanțurilor de magazine, înregistrând cel mai mare indice al atașamentului față de consumatorii săi, arată studiul “Emotional Branding”, realizat de compania de cercetări de piață 360insights.

În această categorie sunt cuprinse lanțurile de hypermarketuri, supermarketuri, retailerii de DIY, de mobilă și de electronice și electrocasnice. Sondajul se află la cea de-a doua ediție și analizează peste 430 de mărci din 15 categorii diferite de produse și servicii, de la retail, farma, băuturi nonalcoolice, până la servicii financiare și bancare.
 
Față de acum doi ani, Praktiker a urcat două poziții în categoria retail, în topul atașamentului emoțional, până pe locul al 11-lea, dintr-un total de 24 de branduri, la o distanță considerabilă față de următorul brand din categoria DIY. Conform studiului, Praktiker este văzut de români ca fiind “o marcă activă, care nu rămâne în tiparele standard și vine mereu cu idei noi, inspirând prin acțiunile sale familiaritate și încredere”. Cercetarea mai arată că locuitorii din urbanul mediu sunt cei mai atașați emoțional de brandul Praktiker. O creștere semnificativă a acestui indicator a fost înregistrată în rândul tinerilor.

"Încercăm constant să identificăm și să venim în întâmpinarea nevoilor consumatorilor noștri, astfel încât să le oferim o varietate de produse și de servicii de calitate. Comunicarea joacă un rol important în dialogul nostru cu consumatorul, iar investițiile pe care le-am făcut în această direcție precum și măsurile pe care le-am adoptat anul trecut, s-au reflectat rapid în îmbunătăţirea imaginii mărcii. De aceea, ne bucurăm că Praktiker este unul dintre brandurile care nasc cele mai puternice emoții în rândul consumatorilor lor, iar acest fapt ne onorează și ne obligă să ne menținem standardele ridicate", a  afirmat Cornelia Gheorghe, Director de Achiziții Praktiker România.

Campaniile de comunicare derulate în ultimul an au fost unul dintre pilonii principali care au contribuit la creșterea mărcii în aprecierea românilor, aceştia considerând reclamele Praktiker memorabile şi relevante. Campania de repoziționare a prețurilor lansată anul trecut - „Îţi permiţi chiar şi cu venituri mici” - a condus la creşteri atât la nivel de trafic, cât şi la nivel de vânzări, fiind premiată recent în cadrul competiției Romanian Effie Awards 2013, cu trofeul Bronze Effie, la categoria Retail. În urma acestor rezultate, compania a decis relansarea campaniei în acest an, cu o nouă direcţie de comunicare: „Idei mari, bugete mici.” 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//