• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Predictive Analytics, seminar dedicat specialistilor seniori din retail, organizat de Predicta

Predictive Analytics, seminar dedicat specialistilor seniori din retail, organizat de Predicta

Predicta România, liderul solutiilor de analiză predictivă si partener IBM organizează seminarul Predictive Analytics for the Retail/FMCG Industry joi, 20 iunie 2013, începând cu ora 9.00. Evenimentul va avea loc la hotel Novotel, sala Lyon Meeting Room, si este dedicat exclusiv liderilor români din retail.

Tot mai multe companii din retail au înteles că analiza predictivă este o componentă importantă prentru atingerea obiectivelor strategice. Studii recente arată că 86% dintre factorii de decizie din acest domeniu plasează analiza predictivă in topul instrumentelor necesare pentru strabilirea viziunii si strategiilor companiei. Clientii generează din ce în ce mai multă informatie, care de cele mai multe ori este dezorganizată, venind din convorbiri telefonice, discutii pe chat-uri online, analize de produse sau continut pe retele de socializare. Până la 85% din informatiile despre clienti sunt dezorganizate si se găsesc în surse diparate. Analiza predictivă oferă retailerilor noi modalităti de a se diferentia de competitori. 

Prin intermediul seminarului, Predicta România îsi propune să ajute specialistii din pozitii de conducere ai companiilor de retail să genereze valoare folosind  instrumente de analiză predictivă, prin: 

Crearea unei perspective complexe asupra fiecărui client în parte;

Reducere costurilor si cresterea eficientei operationale;

Dezvoltarea unor noi produse si servicii, adaptate nevoilor clientilor;

Identificarea si targetarea clientilor potriviti pentru initiativele de up-selling si cross-selling;

Identificarea locatiilor potrivite pentru deschiderea unor noi puncte de lucru sau imbunătătirea celor deja existente;

Eficientizarea comunicării dintre departamente pentru îmbunătătirea deciziilor;

La eveniment vor fi prezenti experti si practicieni de top în analiza predictivă, printre care: Vlassis Papapanagis - Operations Director, Predicta; Lucian Goldstein, Sales & Marketing Manager, Predicta.

“La nivel mondial, tot mai multe companii din toate industriile au înteles care sunt beneficiile folosirii datelor despre comportamentul consumatorilor în definirea obiectivelor strategice. Prin introducerea analizei predictive în operatiunile zilnice, aceste companii au reusit să-si îmbunătătească deciziile astfel încât să-si atingă cu success obiectivele de business” declară Vlassis Papapanagis, Operations Director Predicta.

Înregistrarea pentru participarea se face pe www.predicta.ro .

Predicta, subsidiară PREDICTA S.A. este unul dintre cei mai mari furnizori de solutii pentru analiza predictivă din România. Compania oferă solutii de analiză recunoscute la nivel international, care combină experienta îndelungată a consultantilor si analistilor săi cu metodologii si tehnologii eficiente. Portofoliul de produse al companiei include software-ul IBM SPSS pentru analiză predictivă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//