• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

A sasea editie a programului Superbrands pentru Romania

A sasea editie a programului Superbrands pentru Romania

Superbrands România lansează editia a 6-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evaluează performanta brandurilor de produse si servicii care se adresează direct segmentului consumatorului final, atât din perspectiva profesionistilor, cât si a consumatorilor. Criteriile de eligibilitate care se aplică în procesul de selectare a brandurilor intrate în cursa pentru statutul de Superbrand sunt: reputatie, încredere, calitate si diferentiere pe piată, considerate în toate programele din lume.


S-a constituit Consiliul de onoare Superbrands pentru România, alcătuit din 24 de personalităti marcante din mediul de afaceri, profesionisti în management, marketing, comunicare, branding si presă, care au fost invitate să se alăture programului si să evalueze peste 1500 de branduri ce vor  intra în faza cercetare de piată, pe baza criteriilor Superbrands.


Noul partener ales de Superbrands Romania pentru cercetarea de piată este compania Ipsos, filiala locală a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globală independentă specializată în studii de cercetare de piată, care a câstigat recent licitatia organizată de Superbrands România. Ipsos va derula pentru Superbrands România studiul de piată în urma căruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands în România. Primele rezultate ale evolutiei programului  vor fi anuntate în luna iulie 2013, iar rezultatele finale ale cercetării Superbrands vor fi disponibile în septembrie 2013.

În prezent, programele Superbrands se desfăsoară în peste 86 de tări. Printre tările în care se derulează programe concomitent cu programul Superbrands din România si care vor publica noi editii ale cărtii Superbrands sunt: Australia, Austria, Brazilia, China, Cehia, Coreea, Egipt, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Guatemala, Japonia, Iordania, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Spania, SUA.

Cele mai recente evenimente tribut organizate de către organizatia internatională Superbrands pentru a onora brandurile performante si a oferi trofee Superbrands  s-au derulat la Belgrad (aprilie 2013)  si la Istanbul (mai 2013).

Organizatia Superbrands operează în peste 100 de tări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate de branding si prin publicarea volumelor Superbrands care omagiază reputatia brandurior, precum si industria comunicării din fiecare tară.

Intrată si în România în 2005, prin agentia de comunicare strategică si relatii publice BDR Associates, organizatia dezvoltă programe consacrate pietei românesti si culturii de branding locale. Programele derulate până acum,  care includ trei editii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012) si două editii Business Superbrands (2007 si 2008), au oferit peste 250 de modele de succes în branding si comunicare. Programele Superbrands în România au reunit aproape 120 de specialisti si profesionisti în management, marketing, comunicare, branding si alte domenii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//