• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kludi Romania - afaceri in crestere cu 35% in primul trimestru din 2013

Kludi Romania - afaceri in crestere cu 35% in primul trimestru din 2013

Cifra de afaceri a producătorului german de baterii de lux pentru baie si bucătărie, KLUDI România, s-a majorat cu 35% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a realizat vânzări de peste 1,93 milioane de lei în primele trei luni ale anului, fată de 1,43 milioane de lei înregistrate în primul trimestru al anului trecut.

Principalii piloni care au condus la depăsirea rezultatelor estimate pentru acest an au fost: cresterea cererii peste media trimestrială pentru noile colectii din gama Smart Luxury, campaniile promotionale, dar si proiectele noi B2B, dezvoltate de KLUDI România. Noile game de produse - KLUDI BALANCE si KLUDI FIZZ - au cunoscut un succes impresionant pe piata din România, datorită îmbinării foarte bune dintre design, functionalitate, tehnologie si preturi accesibile.

„Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, în pofida trendului de pe piata locală a bateriilor sanitare, care este marcată în continuare de recesiune. Ne bucurăm că reusim să crestem constant si sustinut pe toate liniile de produse si suntem încrezători că vom mentine această tendintă până la finalul anului. O influentă pozitivă asupra cresterii cifrei de afaceri a companiei o au si proiectele B2B, pe care le dezvoltăm împreună cu partenerii nostri. În acest moment, suntem implicati în mai multe proiecte, de care suntem foarte mândri: spitalul Mavromati din Botosani, cartierul rezidential Exclusive Residence din Iasi, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia si Scapino din Mamaia, complexurile rezidentiale Asesoft din Ploiesti,  Astra din Bragadiru si Urban Spaces din Dogarilor-Bucuresti.”, a declarat  Florin Barabas, Managing Director KLUDI România.

Solutii complete pentru clientii KLUDI

Compania a lansat la începutul anului 2013 promotiile 3 în 1 pentru seria KLUDI LOGO NEO - un pachet complet, care contine cele mai utile si mai căutate articole pentru baie: bateria de lavoar, bateria de cadă si setul de dus. Pentru că vânzările bateriei de lavoar KLUDI LOGO NEO au crescut cu 27% în Q1 al anului 2013 fată de Q1 al anului 2012, iar vânzările bateriei de cadă au crescut cu 222% în aceeasi perioadă, KLUDI România a decis să continue seria campaniilor promotionale si pentru gama KLUDI ZENTA.

”Având în vedere contextul economic încă dificil, consumatorul este deopotrivă interesat de promotii, dar si de produse bune, din punct de vedere calitativ, care să-i asigure beneficii pe termen mediu si lung. Suntem decisi, asadar, să găsim cele mai bune solutii si să le oferim clientilor nostri pachete complete de produse, pliate pe nevoile lor specifice.”, a declarat  Florin Barabas, Managing Director KLUDI România.

Ce caută românii în materie de baterii de baie

Conform unui studiu intern realizat de compania KLUDI România, consumatorul român este interesat de pret, dar începe să pună tot mai mult accent pe calitatea si design-ul produsului pe care îl achizitionează. Atunci când decide să investească într-o baterie sanitară pentru baie sau bucătărie, este atent la caracterul ecologic al produsului: economie de apă, materii prime care sunt selectate si prelucrate după înalte standarde de igienă si calitate.

Dintre toate gamele de produse KLUDI, KLUDI TERCIO pare a fi cel mai apreciat de publicul român, datorită design-ului atemporal, care se potriveste perfect în orice decor. La capitolul dusuri si sisteme de dus, românii sunt atrasi mai ales de articolele Dual Shower System, concepute deopotrivă pentru femei si pentru bărbati.

În prezent, reteaua de distributie a produselor KLUDI România numără 325 de unităti de vânzare.

KLUDI este lider de piată în segmentul bateriilor de bucătărie în Germania, Austria si Elvetia. Fondată în Germania în anul 1926, compania are în prezent peste 1000 angajati în toată lumea si o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. KLUDI dezvoltă si produce baterii de lux pentru baie si bucătărie, sisteme de dus si accesorii pentru baie precum si baterii medicale pentru clinici. KLUDI detine fabrici în Germania, Austria, Ungaria, Polonia, un joint-venture KLUDI – RAK in Emiratele Arabe Unite si centre de comercializare în România, Germania, Austria, Olanda, Franta, Polonia, Ungaria, Elvetia, Cehia, Slovacia, Rusia, Dubai, Thailanda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//