• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mister Pantastic, în campania de rebranding Pizza Hut Delivery, cu ajutorul GolinHarris

Mister Pantastic, în campania de rebranding Pizza Hut Delivery, cu ajutorul GolinHarris

GolinHarris a comunicat campania de rebranding a PHD România, serviciul de furnizare de produse la pachet sau prin livrare la domiciliu al Pizza Hut, devenită din luna aprilie a acestui an Pizza Hut Delivery. Echipa GolinHarris a dezvoltat conceptul de comunicare pentru rebranding, centrat pe un personaj foarte simpatic, Mr. Pantastic. Creație originală a agenției, Mr. Pantastic a comunicat prin toate canelele importante: online și offline, media, bloggeri și marele public.

„Mr. Pantastic a avut un succes foarte mare încă din prima clipă de viață și ne-am bucurat să-l vedem transformat în realitate palpabilă, de la media relations, la evenimente lipsite de formalism și până la conceptul aplicației de Facebook. Este minunat să vedem cum ideile așezate pe hârtie, la începutul proiectului, prind viață într-un chip chiar mai frumos decât imaginasem inițial”, spune Monica Botez, Head of Corporate Division, Partner, GolinHarris.
 „Echipa GolinHarris a transmis perfect mesajul nostru de rebranding către public, de la activări până la identitatea vizuală. Mr. Pantastic a adus în atenție introducerea blatului Pan în varianta delivery și a făcut-o într-un mod ingenios, printr-o serie de acțiuni foarte interesante, relevante, simpatice și eficiente”,  spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut Delivery.

Pentru a-l populariza pe Mr. Pantastic și pentru a informa toți consumatorii despre delicioasa pizza cu blat Pan, disponibilă și în oferta de livrare, echipa GolinHarris a pus la cale un mix complex de activități de comunicare, care a implicat media relations, evenimente, digital PR. Mr. Pantastic a făcut vizite în redacțiile principalelor publicații din România, ducând vestea rebrandingului. Top bloggeri au fost invitați la o petrecere la Hotel Cișmigiu, iar ambasadorul Pizza Hut Delivery a fost cel care le-a livrat pizza.
 
Un accent important al strategiei de comunicare a rebranding-ului l-a constituit partea de digital PR - Mister Pantastic a devenit personaj principal într-o serie de benzi desenate, în cadrul unei aplicații de Facebook dedicate. Echipa GolinHrris a gestionat aplicația de Facebook Mr. Pantastic, interacționând continuu cu fanii simpaticului personaj. În aplicația de Facebook Mr. Pantastic au fost înregistrate peste 4000 de vizite.

Mister Pantastic a vizitat peste 20 de clădiri de birouri din București, timp de o lună, vorbind despre aventurile sale, comunicând rebrandingul și ofertele Pizza Hut Delivery.
 
Identitatea lui Mr. Pantastic a fost creată de GolinHarris pornind de la legendarul blat Pan al Pizza Hut, preferatul consumatorilor din întreaga lume, cu textura sa pufoasă, gustul bogat în interior, crocant şi rumen-auriu la exterior. Cu ocazia rebrandingului, blatul Pan a fost introdus în oferta serviciilor de livrare oferite de Pizza Hut Delivery.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//