• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TDS Kauciuc Clima Protect si TDS Standard - două noi tencuieli decorative de la DURAZIV

TDS Kauciuc Clima Protect si TDS Standard - două noi tencuieli decorative de la DURAZIV

Producătorul de materiale de construcții DURAZIV a lansat două noi tencuieli decorative structurate, pentru consolidarea poziției de piață. Anul trecut DURAZIV a fost principalul furnizor de tencuieli decorative din București pe segmentul B2B, produsele livrate de companie fiind utilizate pentru fațadele a circa 450 de blocuri. Produsele nou lansate vizează două categorii distincte de clienți: TDS Standard este un produs din categoria medie de preț, în timp ce TDS Kauciuc Clima Protect se adresează unui segment premium.

Tencuielile decorative structurate reprezintă unul dintre cele mai dinamice segmente din piața materialelor pentru finisaje. Aceste produse au înlocuit alte soluții pentru fațade, cum ar fi vopselele lavabile de exterior, datorită caracteristicilor tehnice superioare. Vopselele lavabile de exterior au acum o pondere de sub 20% din piața soluțiilor de finisare pentru exterior.

“Tencuielile decorative au fost categoria cea mai dinamică și în vânzările DURAZIV în 2012. Programul național de reabilitare termică a jucat un rol important în acest sens”, a declarat Marga Carp, Director de Marketing DURAZIV.

“Am continuat să investim în cercetare și dezvoltare de produse, după ce anul trecut am lansat prima vopsea ecologică din România, DURAZIV Fără Miros. Calitatea tencuielilor este foarte importantă pentru anduranță și pentru aspectul orașului. Ne bucurăm că și autoritățile locale au luat în discuție problemele legate de fațadele clădirilor. Noi chiar am lansat și o promotie pentru una dintre tencuieli, DURAZIV Standard, 10 variante de culoare la preț de alb și am propus un paletar de promotie cu aceste nuanțe, din dorința de a încuraja utilizarea de culori adecvate pentru oraș”, a explicat Marga Carp. 

DURAZIV Standard este un produs nou, în clasa de preţ mediu, cu proprietăți speciale în ceea ce privește consumul și aplicabilitatea. DURAZIV cu Kauciuc Clima Protect  este un produs 100% acrilic. Noua tencuială de fațadă conține rășini sintetice de calitate superioară, care asigură o rezistență deosebită la intemperii, flexibilitate și rezistență crescută la crăpături și exfolieri. Formula specială crește rezistența suportului la acțiunea apei și permite auto-curățarea pe timp de ploaie. Prin “rostogolirea” pe fațadă, picăturile de apă antrenează particulele de mizerie, fără să lase dâre. 

DURAZIV a fost cel mai mare furnizor de tencuieli decorative la nivelul segmentului B2B, în București în 2012, cu un volum al vânzărilor de aproximativ 2 milioane de euro. Aceste produse au fost utilizate pentru decorarea fațadelor a peste 450 de blocuri din Capitală. Tencuielile decorative DURAZIV cu Kauciuc®  au fost produsele care au înregistrat cea mai mare creștere în vânzările companiei pe parcursul anului 2012. Aceste produse sunt dezvoltate în cadrul diviziei de vopsele care a înregistrat un avans al veniturilor de 45% anul trecut, ajungând la un nivel de peste trei milioane de euro. Tencuielile decorative structurate DURAZIV au fost aplicate pe o suprafață totală de peste 1.000.000 de metri pătrați de fațade pe parcursul anului 2012.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//